اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجرای طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی و کالا

اداره حمل و نقل و پایانه‌‌های همدان در کشور برتر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: اداره حمل و نقل و پایانه‌‌های همدان در اجرای طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی و حمل و نقل کالا از برترین‌های کشور شد.

اداره حمل و نقل و پایانه‌‌های همدان در کشور برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، گودرز محمودی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل در همدان اظهار داشت: در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل و رانندگان که از سوی ستاد مرکزی و در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد استان همدان در حوزه حمل و نقل کالا و حمل و نقل روستایی لوح تقدیر برترین‌ها را دریافت کرد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته حمل و نقل و رانندگان گفت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس همه رزمندگان از جان خود گذشتند و رانندگانی که با کامیون‌های شخصی خود ملزومات جبهه‌ها را جابه‌جا کردند در راه حفظ اسلام از هیچ کوششی فروگذاری نکردند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان افزود: این ایثار و از خودگذشتگی با لبیک به فرمان امام (ره) در 26 آذر 62 تجلی یافته و تثبیت شد.

وی ابراز داشت: ما نیز با گرامیداشت این هفته یاد همه رانندگان شهید را گرامی داشته و قدردان زحمات همه رانندگان که مفهوم اصلی حمل و نقل هستند نیز هستیم. 

محمودی ضمن توصیه به دوری از تکبر و رسیدن به چشمه معرفت الهی از همکاران خواست با توجه به نیاز آحاد جامعه به خدمات حمل و نقلی، توجه ویژه‌ای به تکریم ارباب رجوع و دقت در ارائه خدمات مطلوب در این بخش داشته باشند.   

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان نیز ضمن اعلام خبر برتری استان در 2 بخش حمل و نقل کالا و اجرای طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی و تبریک به دست‌اندرکاران عرصه حمل و نقل از تلاش همه همکاران که در فراهم کردن بستر حمل و نقلی روان در سطح استان فعالیت دارند قدر‌دانی کرد.

بابک قهرمانی طی سخنانی به ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه حمل و نقل پرداخت و اظهار داشت: فعالیت همکاران در بخش‌های مختلف حمل و نقل کالا، مسافر ، ایمنی و ترافیک، صدور کارت هوشمند، نصب دوربین‌های ثبت سرعت، راه‌اندازی مرکز مدیریت راه‌ها، آموزش رانندگان، تکریم ارباب رجوع و... چشمگیر بوده است.

وی بیان کرد: فعالیت استان‌ها بر اساس اهداف و مؤلفه‌های از پیش تعیین شده، مورد بررسی قرار گرفته است و در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل استان همدان با توجه به روند مناسب در بخش حمل و نقل کالا استان برتر محسوب شده و نماینده انجمن صنفی کالای استان لوح تقدیر دریافت کرد.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان افزود: طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی نیز یکی از برنامه‌های در دست اقدام سازمان در استان‌ها است که در این زمینه نیز همکاران با تلاش بسیار در تعیین مسیرها و ثبت نام از رانندگان فعال در این مسیرها برای انجام فعالیت حمل و نقل مسافر با نظارت مسئولان به عنوان استان برتر شناخته شد.

وی در پایان تأکید کرد: در یک مجموعه کاری اگر توفیقی به دست آید قطعاً نتیجه زحمت همه افرادی است که با هم همکاری دارند و اظهار امیدواری کرد همکاران ضمن حفظ ‌این همدلی برای ارتقاء سطح خدمات و به نتیجه رسیدن طرح یا برنامه‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/89002/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول