اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

انقلاب اسلامی ایران با تأسی از حماسه عاشورا شکل گرفته است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: انقلاب ناب اسلامی ایران با تأسی از حماسه عاشورا شکل گرفته و پیام ناب آن به طور گسترده به نقاط جهان منتشر می‌شود.

انقلاب اسلامی ایران با تأسی از حماسه عاشورا شکل گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در جلسه ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی اقتدارآفرین و افتخارآفرین ملت ایران هستیم و این ویژگی‎های خاص و منحصر به فرد در جشن انقلاب امسال قابل توجه است.

وی ادامه داد: دهه فجر امسال چهارمین سال از دهه پیشرفت و عدالت است و نامگذاری این دهه به پیشرفت و عدالت مباحث خوبی را مطرح می‌کند که مهم‌ترین شاخصه آن در فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره شده است.

استاندار گلستان با بیان اینکه نیم قرن از نهضت امام راحل را پشت سر گذاشته‌ایم، یادآور شد: نامگذاری سال 1391 به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نشان از توجه ویژه به تولیدات بومی و داخلی است که توجه به این مهم اقتدار برای ایران می‎آفریند.

قناعت خاطرنشان کرد: در نگاه غربی‎ها، ایران کشوری عقب‎افتاده و مصرف‎کننده بود که حتی توان ساخت نازل‎ترین ابزار را نیز نداشت اما این کشور اکنون به جایی رسیده که شخص اول کشور مقام معظم رهبری می‎فرمایند تولیدات داخلی می‎تواند با تولیدات خارجی رقابت کند و این‌ها از ویژگی‎های دهه فجر امسال تلقی می‎شود.

وی به توهمات استکبار علیه ایران اشاره کرد و یادآور شد: غرب اعتقاد دارد ایران کشوری منزوی و عقب‌افتاده است اما چرا بازهم از این دشمنی‎ها دست بر نمی‎دارد؟ و اینکه در زمان انتخابات ریاست جمهوری ابرقدرت جهانی آمریکا، دو کاندیدایی که به مرحله فینال می‎رسند بیش از 70 درصد وقت مناظره خود را به موضوعات ایران اختصاص می‎دهند اما ایران در انتخابات ریاست جمهوری دهم برای آمریکا و پرداختن به موضوعات این کشور وقت هم نمی‎گذارد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: انقلاب ناب اسلامی ایران با تأسی از حماسه عاشورا شکل گرفته و پیام ناب آن به طور گسترده به نقاط جهان منتشر می‎شود.

قناعت با بیان اینکه اکنون پیشرفت‎های گسترده ایران در حوزه‎های مختلف چشمگیر است، تصریح کرد: هر چه نظام اسلامی به سمت جلو حرکت می‌کند شاهد پیچیده‎تر شدن، علمی شدن، بومی شدن و گسترش دشمنی‎های نظام سلطه با انقلاب اسلامی ایران هستیم.

وی پیشرفت‎های علمی را دلیل دشمنی‎های استکبار بر علیه ایران اسلامی برشمرد و افزود: یکی از ویژگی‎های دهه فجر امسال، وجود همین دشمنی‌ها است که بر علیه ایران تحمیل می‎شود اما خوشبختانه پیشرفت‌های اقتصادی، سرمایه‎گذاری، نظامی، بهداشتی، زیربنایی و در تمامی حوزه‎ها رشد و تعالی به عینه مشهود است.

قناعت همچنین  به حوادث منطقه اشاره کرد و یادآور شد: در منطقه شاهد بیداری اسلامی هستیم و هر روز سقوط دیکتاتورها و بحران‎های مالی بی‌سابقه، غرب را فراگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه امروز ابهت انقلاب اسلامی در عرصه‎های بین‎المللی زبانزد است، اظهار داشت: جنگ 33 روزه، سپس 22 روزه و اکنون هشت روزه نشان می‎دهد که انقلاب اسلامی به مردم مظلوم فلسطین کمک می‌‌کند و همواره حمایت خود را از مردم مظلوم جهان بیان می‎دارد که این مهم نشانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری یکی از ویژگی‎های سال 1391 این است که دولت در حال شیرازه‎بندی کتاب طولانی و پرحجم خدمات دولت و تحویل آن به دولت بعدی است لذا همه باید در این شیرازه‎بندی به دولت کمک کنند.

انتهای‌پیام/2307/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول