اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه هیرمند:

وام‌های خوداشتغالی، تحریم‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند گفت: پرداخت وام‌های خوداشتغالی به متقاضیان از سوی بانک‌ها عاملی برای خنثی کردن تحریم‌های دشمنان است.

وام‌های خوداشتغالی، تحریم‌های دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، عیسی نکویی صبح امروز در نشست تربیتی بصیرتی هئیت عاشقان ولایت با محوریت اقتصاد مقاومتی در شهرستان هیرمند به ارکان و شرایط اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن از ابتدای انقلاب از راه‌های مختلفی از جمله جنگ هشت ساله، مسائل فرهنگی و سیاسی وارد شده تا به نظام ضربه بزند ولی موفق نشده است.

وی افزود: امروز آخرین جبهه‌ای که ما با دشمنان قسم خورده انقلاب داریم، بحث مسائل اقتصادی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند ادامه داد: دشمن با فشارهای اقتصادی، قصد دارد مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کند اما این ترفند دشمن نیز کاری از پیش نخواهد برد و ملت ایران مثل همیشه از این جبهه سربلند بیرون خواهد آمد.

نکویی بیان داشت: با همت، تلاش و صرفه‌جویی می‌توانیم در عرصه اقتصاد مقاومتی وارد شویم و با تولیدات بومی و محلی قدمی در این راه برداریم.

وی به فعالیت‌های سپاه هیرمند در بحث اشتغال‌زایی اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود 400 نفر برای دریافت وام خودکفایی به بانک‌ها معرفی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند افزود: در حال حاضر نیز سپاه هیرمند آمادگی دارد تا به معرفی متقاضیان وام‌های خوداشتغالی به بانک‌ها در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها گام بردارد.

نکویی تصریح کرد: فراهم کردن بستر کار و اشتغال برای مردم، سبب خودکفایی در تولیدات ملی خواهد شد و از طرفی به پویایی اقتصاد کشورمان کمک می‌کند.

وی گفت: در این شرایط ضروری است تا مسئولان با فراهم کردن زمینه‌های خوداشتغالی مردم، به اقتصاد و تولیدات داخلی کمک کنند تا پاسخی قاطع به تحریم‌های دشمنان باشد.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول