اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق مهر رضا(ع) شوشتر خبر داد

اختصاص 11 میلیارد ریال وام خود اشتغالی

خبرگزاری فارس: مدیر صندوق مهر رضا(ع) شوشتر از اختصاص 11 میلیارد ریال اعتبار برای متقاضیان خود اشتغالی خبر داد.

اختصاص 11 میلیارد ریال وام خود اشتغالی

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلامرضا عبداللهی ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال اظهار داشت: اختصاص این میزان اعتبار در قالب اعطای تسهیلات خود اشتغالی در سال‌جاری بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است و ثبت‌نام‌های زیادی انجام شده است.

وی با اشاره به میزان اعتبارات جذب شده از سوی این صندوق خاطر نشان کرد: صندوق مهر امام رضای شوشتر بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار جذب کرده و مابقی آن در حال جذب است.

عضو شورای اشتغال شهرستان با اشاره به اینکه این میزان اعتبار برای پرداخت وام به تعداد بسیار کمی از متقاضیان است، خاطر نشان کرد: با این اعتبار تنها می‌توان به 60 نفر متقاضی ایجاد شغل در شوشتر وام پرداخت کرد.

عبداللهی با اشاره به اینکه ثبت‌نام‌ها بیش از 5 برابر توان پرداخت صندوق است، افزود: در حال حاضر بیش از 320 نفر برای دریافت تسهیلات در شوشتر ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیر صندوق مهر رضا(ع) شوشتر خاطر نشان کرد: شوشتر در جذب اعتبارات به حدی فعال بوده که متقاضی جذب مانده اعتبارات دیگر شهرهای استان است و با این تقاضا موافقت شده است.

وی تاکید کرد: در سال‌جاری تعهد ایجاد اشتغال صندوق مهر رضا(ع) شوشتر 161 فرصت شغلی است که تاکنون 67 فرصت شغلی (معادل 41 درصد تعهدات) اجرایی شده است.

عبداللهی تاکید کرد: در شرایط کنونی به بانک کشاورزی 94 نفر و پست بانک 38 نفر معرفی کرده‌ایم که این بانک‌ها به دلیل عدم تامین اعتبار قادر به پرداخت وام‌های خوداشتغالی متقاضیان نیستند.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول