اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا سال 92

طرح فاضلاب دزفول بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مجری طرح فاضلاب دزفول از تکمیل ۷۰ درصد باقیمانده طرح فاضلاب این شهرستان تا پایان سال آینده خبر داد.

طرح فاضلاب دزفول بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از  روابط عمومی آبفا خوزستان، بهزاد افشارنیا با بیان اینکه طی 17 سال گذشته با اجرای 30 درصد از طرح فاضلاب دزفول، حدود 70 هزار نفر از خدمات فاضلاب بهره‌مند شده‌اند،  اظهار داشت: با تأمین اعتبار موردنیاز از محل مشارکت‌های مردمی، طرح فاضلاب شهرستان دزفول تا پایان سال آینده به طور کامل تکمیل  شده و به بهره‌‎برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در سال اول، طرح فاضلاب دزفول با اعتبار 49 میلیارد تومان در پنج اولویت و با احداث 200 کیلومتر خطوط شبکه اصلی و فرعی و سه ایستگاه پمپاژ تکمیل خواهد شد.

مجری طرح فاضلاب دزفول با بیان اینکه با اتمام اولویت‌ها 230 هزارنفر از مردم زیرپوشش قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: برای بهره‌مندی سایر شهروندان دزفولی از خدمات دفع فاضلاب اسناد مناقصه  چهار اولویت دیگر با اعتبار 41 میلیارد تومان در حال بررسی است که به علت عدم وجود طرح جامع این اسناد تاکنون نهایی نشده‌اند.

وی، دزفول را از شهرهای باستانی خواند که متأسفانه نبود نقشه شهری، محدودیت‌هایی اجرایی در مناطق باستانی به خصوص در هسته مرکزی شهر دزفول به وجود آورده است.

مجری طرح فاضلاب دزفول، تلاش و پیگیری مسئولان شهری به ویژه فرماندار دزفول و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی همچون شهرداری را شایسته تقدیر دانست و ضمن تشکر از همراهی مردم صبور دزفول گفت: پیش از آغاز  هر جبهه کاری اطلاع رسانی لازم از طریق نصب تابلو توزیع پلاکارد در خصوص نحوه و مدت اجرای کار به مردم آن منطقه انجام می‌شود.

انتهای پیام/72004/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول