اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جمهور صورت می‌پذیرد

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین کارخانه کربن صنعتی کشور

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس‌جمهور کارخانه کربن بلاک شهرستان دزفول فردا سه شنبه افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین کارخانه کربن صنعتی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، کارخانه کربن بلاک این شهرستان با سرمایه‌گذاری بیش از 320 میلیارد ریال بزرگ‌ترین کارخانه کربن صنعتی کشور است که فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

بر اساس این گزارش، کارخانه کربن بلاک شهرستان دزفول با توان اسمی تولید 20 هزار تن کربن صنعتی در سال در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

بر این اساس، در شرایط کنونی این کارخانه بیش از 9 هزار تن تولید کربن صنعتی را در سال محقق می‌کند و با راه‌اندازی دیگر بخش‌های این کارخانه ظرفیت اسمی آن محقق می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این شرکت بیش از 120 فرصت شغلی مستقیم و بیش از 730 فرصت شغلی به صورت غیرمستقیم ایجاد شده است که باعث رونق اقتصادی منطقه و تأمین مشاغل برای جوانان این شهرستان است.

بر این اساس، این شرکت از سال 1389 در دزفول کلنگ‌زنی شده است و در شرایط کنونی در این شهرستان آماده بهره‌برداری با حضور رئیس‌جمهور است.

بر اساس این گزارش، این شرکت توانایی دارد که گاز طبیعی و زغال سنگ پتروشیمی‌ها را به کربن صنعتی تبدیل کند تا در بخش تولید تایر، کف‌پوش، روکش و... استفاده شود.

انتهای پیام/72006/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول