اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم عنوان کرد

حضور ثمربخش قم در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: این اداره کل با عرضه محصولات متنوع حضور ثمربخشی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست داشته است.

حضور ثمربخش قم در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

محمودعلی رکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حضور اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی برای گردهمایی هدفمند مجموعه واحدهای صنعتی و تشکل‌های زیست محیطی در کنار سازمان حفاظت محیط زیست است.

وی افزود: هم‌افزایی و هم‌فکری تمام این واحدها با توجه به حضور کارشناسان سازمان و ادارات کل حفاظت محیط زیست فرصتی عالی را به منظور تبادل تجارب فراهم می‌سازد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه تبادل تجربیات در حوزه حفاظت از محیط زیست موجب پویایی و تقویت زیرساخت‌های این امر در سطح کشور می‌شود، گفت: ارتقای فناوری‌ها و ایجاد صمیمیت بیشتر میان کارشناسان این عرصه از دیگر دستاوردهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست است.

وی ادامه داد: در کنار همه موارد یاد شده حضور ادارات کل حفاظت محیط زیست در این نمایشگاه، زنجیره تعاملات هم‌افزا را میان آن‌ها شکل داده و سبب تبیین بهتر رویکردهای نوین سازمانی هم خواهد شد.

رکنی در ادامه با اشاره به دستاوردهای اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم طی سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: توزیع 300 جلد کتاب و 200 لوح فشرده در میان بازدیدکنندگان از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست شامل مباحثی در زمینه آشنایی با محیط زیست قم از جمله فعالیت‌های غرفه این اداره‌کل به شمار می‌رود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بیان داشت: آشنایی عموم مردم به ویژه شهروندان قمی با منابع طبیعی و زیست محیطی استان و نیز تنوع گونه‌های جانوری و گیاهی موجود در قم در اولویت برنامه‌های این اداره‌کل قرار دارد.

انتهای پیام/78004/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول