اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

9 دی تجلی بینش و بصیرت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان حماسه 9 دی‌ماه را تجلی بزرگ بینش و بصیرت و همبستگی ملت ایران در مقابل فتنه‌گران دانست.

9 دی تجلی بینش و بصیرت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام اسماعیلیان با بیان این مطلب گفت: مردم ایران اسلامی با بصیرت کامل حماسه 9 دی‌ماه را خلق و نقشه‌های شوم فتنه‌گران داخلی و خارجی را نقش برآب کردند.

وی افزود: یوم‌الله 9 دی‌ماه در سال 88 روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است، بدون شک این روز بزرگ یک نقطه‌ عطفی است که عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌تر می‌‌کند.

اسماعیلیان اظهار داشت: 9دی‌ماه یاد و خاطره تجلی حضور مردم و جلوه اراده آهنین و پولادین آن‌ها را در مقام نابودی و از بین‌ بردن نقشه‌های مخالفان را که ثمره‌اش یأس و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی بود، نمایان کرد، و به یاری خدا امیدواریم این روزها را در نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی‌ماه پاسخی محکم و شجاعانه به یک حرکت برنامه‌ریزی شده دشمن بود که علیه نظام اتفاق افتاد و هم‌اکنون ما اهالی فرهنگ و هنر وظیفه سنگینی را در حفظ و استمرار این حرکت ارزشمند داریم.

این مقام مسئول اظهار داشت: حماسه 9 دی‌ماه در حالی خلق شد که هیچکس از قبل برای آن برنامه‌ریزی نکرده بود و ایمان و تقوای مردم و ارادت به اهل‌بیت (ع) به نمایش درآمد، حال ما باید خدمتگزاران خوبی برای این مردم حماسه‌آفرین 9 دی‌ماه باشیم که ره‌آورد آن امید، عشق و ایمان به انقلاب و رضایت مردم از نظام دینی باشد، تا هر روز ما  تجلی 9 دی‌ماه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: در آستانه 9 دی‌ماه قرار داریم و این حادثه عظیم نشأت گرفته از عاشورا است و در واقع در طول تاریخ و انقلاب ما از عاشورا بهره و برکت بسیار برده‌ایم به طوری‌که در 9 دی‌ماه نیز مردم از عاشورا الهام گرفتند و آن حماسه بزرگ را آفریدند.

انتهای‌پیام/2304/م/20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول