اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

حماسه 9 دی تجلی قدرت خداوند در اراده مردم بود

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه گفت: حضور عظیم ملت مؤمن، با بصیرت و با غیرت ایران در حماسه نهم دیماه سال 88، تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.

حماسه 9 دی تجلی قدرت خداوند در اراده مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت در فرمانداری اظهار کرد: روز 9 دی به واسطه حرکت عظیم و فوق‌العاده مردم در تاریخ ماندگار می‌ماند.

وی افزود: این حرکت، حرکتی انقلابی و جوششی از بطن جامعه اسلامی ایران و مبتنی بر ارزش‌ها و باورهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید به همه ابعاد و زوایای آن پرداخته شود و مورد بررسی قرار گیرد و پیام آن برای نسل‌های بعدی تبیین و تحلیل شود.

فرماندار قروه تصریح کرد: نهم دی از این نظر بی‌بدیل بود که همه اقشار و آحاد مختلف جامعه و تمامی گروه‌ها وفادار به انقلاب به صورتی کاملا خودجوش و غیرمنتظره در مقابل جریان فتنه و آشوب صف‌آرایی کرده و از انقلاب اسلامی خود و دستاوردهای آن که مرهون زحمات خالصانه و خون پاک شهیدان است صیانت و حراست کرد.

 

شیخی‌زاده با اشاره به حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف و حمایت و پشتیبانی آنها از نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: یکی از امتیازهای مهم کشور مان ،مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در مقاطع حساس و ویژه همواره نقش‌آفرینی کردند.

 

فرماندار قروه تاکید کرد: حضور به موقع و آگاهانه مردم در صحنه دفاع از ولایت بود که با افشای ماهیت فتنه‌گران موجب شد تا انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف نشود.

 

نواختن زنگ بصیرت در مدارس، فضاسازی فرهنگی، دیدار با امام جمعه قروه و همایش حماسی 9 دی از جمله برنامه‌های گرامیداشت این روز در شهرستان قروه در سال‌جاری است.

در این نشست هفت کمیته دانش‌آموزی، دانشجویی، روستایی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، طلاب و روحانیون، پشتیبانی و رسانه برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های یوم‌الله نهم دی ماه تشکیل شد.

انتهای پیام/79009/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول