اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

پیمودن راه شهدا نیازمند بصیرت است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: پیمودن راه شهدا نیازمند شناخت دقیق و بصیرت است.

پیمودن راه شهدا نیازمند بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی در یادواره 15 شهید دانشجو  در دانشگاه مراغه افزود: گرامیداشت یاد شهدا در واقع تجدید بیعت با امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای محکم‌تر کردن پایه‌های انقلاب است.

وی تصریح کرد: اگر امروز بخواهیم موفق شویم باید به مکتب شهدا تکیه کنیم و همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس با استفاده بهینه از زمان، پشتکار، کنار گذاشتن تعارف و با همدلی و وحدت برای اعتلای کشور خود بکوشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه که شهدا در زندگی دنیایی خود صراط مستقیم را انتخاب کردند، افزود: پیمودن راه شهدا نیازمند شناخت دقیق و بصیرت است.

وی تأکید کرد: اگر بخواهیم این انقلاب را حفظ کنیم و جوانان‌مان را از انحرافات باز داریم، مطمئناً بهترین و آسیب‌ناپذیرترین پیوند، پیوندی است که یک جوان با شهدا پیدا می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: پایبندی، پایداری و نهادینه کردن سیره عملی شهدا در جامعه نیز سبب بیمه شدن نظام اسلامی می‌شود و این نظام الهی را از گزند توطئه‌های دشمنان مصون می‌دارد.

ولایی در ادامه بر ضرورت پاسداری و صیانت از خط، فکر و اندیشه شهدا تأکید و خاطرنشان کرد: همه باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم تا نام و یاد شهید پایدار باقی بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: مقتدرانه ماندن در صحنه و تلاش برای حفظ نظام از دیگر وظایف ما در این دوران است تا همانگونه که دشمن در دفاع مقدس نتوانست آسیبی به نظام برساند، اکنون نیز نمی‌تواند نظام را از مسیر اصلی‌اش خارج کند.

در این یادواره از خانواده‌های شهدای دانشجوی مراغه تجلیل شد.

انتهای پیام/60006/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول