اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانک مهر اقتصاد قزوین:

شهدا جان خود را فدای صلابت امروز کشور کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قزوین گفت: شهدا جان خود را فدای صلابت و افتخارات امروز کشور کردند.

شهدا جان خود را فدای صلابت امروز کشور کردند

محمد‌تقی نوروزی در حاشیه تشییع شهید گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: شهدای گمنام برگ زرینی از کتاب پرافتخار انقلاب اسلامی ایران هستند که درس آزادگی به مسلمانان دادند و در عین گمنامی در تار و پود تاریخ می‌درخشند.

وی ادامه داد: شهدا گرچه در زمین گمنام هستند، اما در آسمان، در بلندترین مرتبه و در میان عرش‌نشینان قرار دارند و بی‌شک حضور در مراسم تشییع شهدا یکی از توفیقات الهی است.

نوروزی افزود: شهدا، جان خود را فدای صلابت و افتخار امروز کشور  کردند تا ایران عزیز و سربلند و پرافتخار بر تارک دنیای امروز بدرخشد و شهدا نیز در وصیت‌نامه‌هایشان تأکید داشته‌اند که باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به این مملکت نرسد.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قزوین اذعان داشت: خداوند نعمت‌های فراوانی به انسا‌ن‌ها عنایت کرده، اما در میان نعمت‌های خداوند شهدا از نعمت‌های بزرگ و چهره رحمت الهی هستند و امروز آمده‌ایم تا تجدید بیعت دوباره‌ای با شهدا داشته باشیم.

گفتنی است، پیکر شهید گمنام 20 ساله‌، از شهدای عملیات والفجر 8 که در منطقه عملیاتی فاو تفحص شده بود از امامزاده اسماعیل(ع) به سمت امامزاده حسین(ع) قزوین تشییع شد.

 

انتهای پیام/2667/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول