اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

اعتبارات قرآنی باید در حوزه قرآن هزینه شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از عملکرد تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص عدم هزینه‌کرد اعتبارات قرآنی در این حوزه انتقاد کرد و گفت: اعتبارات قرآنی باید در حوزه قرآن هزینه شود.

اعتبارات قرآنی باید در حوزه قرآن هزینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌شاهرودی سه‌شنبه شب در مراسم آغاز به کار سومین کرسی تلاوت قرآن کریم کشور در سنندج، گفت: اهمیت و جایگاه والای قرآن کریم باید در جامعه تبیین شود و فعالیت‌های مرتبط با امور قرآنی باید روز به روز گسترش یابد.

وی در مراسم آغاز به کار کرسی تلاوت قرآن کریم در استان با انتقاد از عدم حضور مدیران اوقاف و امور خیریه استان و اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: عدم شناخت ما از قرآن کریم و نهادینه نشدن آموزه‌های قرآنی زمینه‌ساز صدمات جبران‌ناپذیر فرهنگی و اجتماعی بوده و هزینه‌کرد اعتبارات قرآنی در فعالیت‌های غیر مرتبط با امور قرآنی یکی از مصادیق همین عدم شناخت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با انتقاد شدید از تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص هزینه‌کرد اعتبارات قرآنی در سایر حوزه‌ها، خاطرنشان کرد: این عمل خیانت به قرآن کریم بوده و باید هرچه سریع‌تر مدیران دستگاه‌های اجرایی از این امر خودداری کنند.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: سردرگمی جوانان مسلمان و دورشدن آنان از مبانی هویت‌بخش اسلامی از جمله برنامه‌های اساسی جبهه استکبار بوده و باید برای مقابله با این توطئه‌های نرم تمام توان خویش را به کار ببریم.

وی اذعان داشت: باید دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه متولیان امور قرآنی در هزینه‌کرد اعتبارات این بخش اهتمام کامل داشته باشند و بدانند که هرگونه کم‌کاری صدمات جبران‌ناپذیری را به بار خواهد آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در پایان متذکر شد: عشق و ارادت ویژه مردم متدین کردستان به اهل بیت(ع) و محبت والای آنان به آموزه‌های قرآنی و مشارکت حداکثری آنان در محافل و جلسات قرآنی و دینی از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این خطه فرهنگی است و باید مدیران و متولیان امر برای حفظ و ارتقای این جایگاه والا تمام توان خویش را به کار گیرند.

انتهای پیام/79006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول