اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

بازارچه فروش میگو در آبادان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: با احداث بازارچه فروش میگو در تمام فصول سال می‌توان میگو را با نرخ تولیدی متعارف در بازار عرضه کرد.

بازارچه فروش میگو در آبادان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده عصر امروز در جلسه شورای سلامت که با حضور جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهرستان آبادان با وجود برخورداری از مزارع مستعد و فراوان میگو باز هم شاهد نوساناتی در نرخ آن است.

وی با لزوم احداث بازارچه میگو در این شهرستان افزود: با احداث بازارچه فروش میگو در تمام فصول سال می‌توان میگو را با نرخ تولیدی متعارف در بازار عرضه کرد و امتیاز ویژه‌ای را برای شهروندان قائل شد.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان کمال استفاده و بهره را برده و از این طریق به اقتصاد منطقه، مردم و بخش صید و صیادی رونق بخشید.

*ساماندهی جایگاه فروش دام زنده

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ساماندهی جایگاه فروش دام زنده در شهرستان اشاره کرد و گفت: مسئولان امر باید هرچه سریع‌تر در راستای رفع مشکلات پیش‌روی این بخش تلاش کرده و بهسازی و ساماندهی جایگاه فروش دام زنده را مدنظر قرار دهند.

*اجبار استفاده از لوازم ایمنی برای کارگران

ایلخاص‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تهیه لوازم ایمنی برای کارگران و اجبار برای استفاده از آنها در ارگان‌ها و سازمان‌های اجرایی شهرستان شد.

وی ادامه داد: این پیشنهاد در خصوص ایمنی کار و سلامتی کارگران بوده زیرا دیده می‌شود که با وجود فعالیت‌های خطرناک و دشوار برخی کارگران از ایمنی لباس و فرم لازم برخوردار نیستند.

*تعویض نام خیابان مخابرات به خیابان شهدای مخابرات

وی همچنین با پیشنهاد تعویض نام خیابان مخابرات به خیابان شهدای مخابرات بیان کرد: شهرستان آبادان سال‌هایی درگیر جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بود و چه با منزلت و در خور شأن است که مناطق و خیابان‌های آن با نام و یاد شهدا آمیخته و مزین شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول