اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان خواستار شد

لزوم آشنایی نسل جوان با ویژگی‌های اخلاقی و معنوی آیت‌الله جمی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان گفت: باید نسل جوان را با ویژگی‌های اخلاقی و معنوی آیت‌الله جمی آشنا کرد.

لزوم آشنایی نسل جوان با ویژگی‌های اخلاقی و معنوی آیت‌الله جمی

شهاب صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان و به مناسبت چهارمین سالگرد ارتحال آیت‌الله جمی اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد آشنایی جوانان و نسل جدید با اخلاق و سلوک معنوی آیت‌الله جمی است.

وی افزود: آیت‌الله جمی در کنار مقاومت، ایستادگی و صلابت خود در برابر دشمن در زمینه زندگی مادی، فردی ساده زیست بود.

معاون فرماندار آبادان ادامه داد: همین ویژگی اخلاقی در کنار دیگر خصلت‌های معنوی، این پیر بسیجی را به الگویی مناسب در زمینه ایستادگی در برابر دشمن تبدیل کرد.

صدیقی تصریح کرد: آیت‌الله جمی در سخت‌ترین روزهای جنگ تحمیلی به عنوان امام جمعه شهر، هیچ‌گاه مردم و آبادان را تنها نگذاشت و دوشادوش رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت.

وی ادامه داد: حتی در شدید‌ترین شرایط محاصره‌ای آبادان از سوی دشمن بعثی، آیت‌الله جمی نماز جماعت را در آبادان اقامه می‌کرد.

معاون فرماندار آبادان خاطرنشان‌کرد: حضور این پیر بسیجی در کنار مردم و رزمندگان روحیه جهادی و ایستادگی آن‌ها را چند برابر می‌کرد.

صدیقی با بیان این‌که آیت‌الله جمی پشتوانه مردم و رزمندگان در جنگ تحمیلی و آن دوران سخت و پرمشقت بود، تصریح کرد: باید یاد و خاطره این روحانی برجسته آبادان و انسان وارسته زنده نگه داشته شود.

وی در پایان نیز گفت: از همه مسئولین و اقشار مختلف مردم آبادان می‌خواهیم با حضور پرشور خود روح آن روحانی بزرگوار را شاد کرده و قدرانی خود را از مجاهدت‌های مرحوم آیت‌الله جمی نشان دهند.

انتهای‌پیام/72008/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول