اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج عنوان کرد

نقش ارزنده صدا و سیما در انعکاس مراسم ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج با قدردانی از همه تلاش‌های صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در پوشش برنامه‌ها و مناسبت‌های گوناگون از نقش ارزنده سیمای استانی دنا در انعکاس مراسم ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی تقدیر کرد.

نقش ارزنده صدا و سیما در انعکاس مراسم ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان حدیثی از حضرت علی (ع) اظهار داشت: درجات مجاهدان نزد پروردگار متفاوت است.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: برای نمونه عده زیادی از علما و مردم برای پیروزی نهضت اسلامی تلاش کردند که در این میان نقش امام راحل ممتازتر از دیگران است.

حجت‌الاسلام حسینی عنوان کرد: مجاهدتی که حضرت امام در کوران برای پیروزی انقلاب داشتند به هیچ وجه قابل مقایسه با دیگران نیست چراکه آن عزیز سفر کرده برای پیروزی و حاکمیت ارزش‌ها بسیار تلاش کردند.

وی افزود: مؤمنین واقعی از مال و جان خود برای اسلام و حاکمیت ارزش‌ها می‌گذرند و در این راه هرگز به خود، مادیات و موضوعات دنیوی نمی‌اندیشند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه دوم با تقدیر از خدمات ارزنده سپاه پاسداران در طول عمر انقلاب با تبریک موفقیت اخیر این نهاد انقلابی در به بند کشیدن هواپیمای بدون سرنشین رژیم استکباری آمریکا گفت: این امر نشان دهنده پیروزی و استیلای قدرت ایمان بر دست ساخته‌های بشری است.

حسینی این اقدام را پیروزی نیروی ایمان و تقوا بر کفر و الحاد دانست و گفت: در آینده نیز بیش از این از موفقیت‌های فرزندان راستین امام (ره) و انقلاب خواهیم شنید.

وی در ادامه با قدردانی از خدمات صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در پوشش مناسب و خوب مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف تصریح کرد: اوج کار سیمای استانی دنا را در مراسم ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی دیدیم که چگونه توانستند عمق عشق و ارادت مردم به ائمه و روحانیت را به تصویر بکشند.

حسینی هر اقدام خوب و بزرگی را شایسته تقدیر دانست و با گرامید‌اشت دوباره یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی به مراسم اربعین آن عالم ربانی اشاره کرد و گفت: سه‌شنبه ساعت 9:30 صبح مراسم اربعین آن عالم فرزانه در محل مصلای نماز جمعه یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول