اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

9 دی روز حمایت قاطع ملت ایران از ولایت بود

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌آباد گفت: 9 دی روز حمایت قاطع ملت ایران از ارزش‌های انقلاب و ولایت بود.

9 دی روز حمایت قاطع ملت ایران از ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خرم‌آباد بر لزوم همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای هوشمندسازی مدارس تأکید کرد.

وی در سخنانی به فرا رسیدن 9 دی‌ماه سالروز حماسه مردم غیور ایران اسلامی درخصوص تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام راحل اشاره کرد و حرکت خودجوش و انقلابی ملت مسلمان ایران را ناشی از اعتقادات و ارادت آنان به دین مبین اسلام و حکومت اسلامی ذکر کرد و خواستار گرامیداشت این روز مهم و تاریخی توسط همه اقشار به‌ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان شد.

فرماندار خرم‌آباد در ادامه این جلسه با توجه به نزدیک شدن به دهه فجر از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان خواست تا از هم‌اکنون با توجه به تجربیات سال‌های گذشته نسبت به تدوین و برنامه‌ریزی دقیق در خصوص اجرای برنامه‌های متنوع و باشکوه برگزار شدن جشن‌های این ایام اقدام کنند.

ولی‌پوری در این جلسه که با محوریت بررسی و ساماندهی وضعیت هوشمندسازی مدارس شهرستان برگزار شد، در سخنانی خواستار همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان شد و گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملزم به همکاری گسترده در این خصوص هستند و باید با سرعت عمل بیشتر نسبت به هوشمندسازی مدارس اقدام کنند.

نظارت و رسیدگی به وضعیت بهداشتی، سیستم‌های گرمایشی، سرویس‌های ایاب و ذهاب و اصلاح گذرگاه‌های عبور دانش‌آموزان از جمله موارد دیگری بود که رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خرم‌آباد در این جلسه مطرح و بر اجرای دقیق آن تأکید کرد.

انتهای‌پیام/2304/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول