اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

حماسه 9 دی بیانگر بلوغ سیاسی مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: حماسه 9 دی 1388 بلوغ سیاسی و رشد فکری مردم کشورمان را به تصویر کشاند.

حماسه 9 دی بیانگر بلوغ سیاسی مردم است

احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چالدران اظهار داشت: حماسه‌ای که در 9 دی ماه سال 188 به وقوع پیوست به معنای واقعی کلمه رشد فکری و سیاسی ملت بزرگ کشورمان را به منصه ظهور رساند و این موضوع را ثابت کرد که ملت ما دنباله‌رو عقاید باطل نیستند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی روز تجدید میثاق با شهدای کربلا، جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در این روز ملت بزرگ ایران با حضور در میدان‌ها و با سر دادن شعارهای ضداستکباری به بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی دست زدند.

این مسئول با اشاره به اینکه در این روز بزرگ پیام‌های زیادی نهفته شده، ادامه داد: حماسه 9 دی پیام‌های مهمی در بر دارد به طوری که یکی از مهم‌ترین این پیام‌ها پایبندی به اصول اساسی اسلام و خط سرخ ولایت، امامت و اطاعت از رهبری است.

فرماندار چالدران با اظهار به اینکه ملت ایران در 9 دی سال 1388 ثابت کرده‌اند که خون سرخ حسینی همچنان در رگ‌های آنان جاری است، ادامه داد: ایرانیان با جان و مال خود برای دفاع از نظام و رهبری آماده هستند چرا که حکومت ما بر پایه‌های دینی استوار شده است و برای اجرای وصایا و توصیه‌های رهبری تلاش می‌شود.

قلی‌پور با تاکید بر اینکه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب، آمادگی و حساسیت کافی در جامعه وجود دارد، خاطر نشان کرد: ملت ایران در اعیاد ملی مختلف مانند 22 بهمن، 9 دی و 12 فروردین و... ثابت کردند هرگز اجازه نمی‌دهند دشمن به نظام لطمه بزند.

وی حماسه 9 دی ماه را نمایش بصیرت، ولایتمداری و اتحاد ملت ایران دانست و اذعان داشت: ملت ما در مکتب امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبانی رشد انقلاب اسلامی را فرا گرفته‌اند به همین دلیل با همه توان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اهتمام می‌کنند.

انتهای پیام/61002/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول