اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش بسیج دانش‏آموزی شاهرود:

9 دی تجلی اراده ملت ایران مقابل استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود گفت: 9 دی، روز تجلی اراده ملت ایران برابر توطئه‌های گسترده استکبار جهانی است.

9 دی تجلی اراده ملت ایران مقابل استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی عامری ظهر امروز در گردهمایی حلقه‌های صالحین بسیج دانش‏آموزی شاهرود اظهار داشت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 عده‌ای در کنار استکبار جهانی قرار گرفتند و به بهانه دروغی بزرگ به نام «تقلب» در انتخابات، فتنه‌ای در جامعه اسلامی ایجاد کردند.

وی افزود: فتنه‌گران با این اقدامات تلاش کردند تا بتوانند حرف خود را به کرسی بنشانند و نظام اسلامی را تحت فشار قرار داده و ملت ایران را تسلیم کنند.

مسئول آموزش بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود افزود: انتخابات 88 فرصت بزرگی برای انقلاب اسلامی بود، اما استکبار جهانی با استفاده از عوامل خود در داخل و خارج کشور تلاش کرد تا با استفاده از دروغ تقلب، جریان قدرت را تغییر داده و به نفع خود برای سرنگونی نظام اسلامی هدایت کند.

 

برخی خواص جامعه یا ساکت بودند یا همراه دشمن

مسئول آموزش بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود اضافه کرد: در آن زمان، رهبر فرزانه انقلاب مانند همیشه وارد میدان مقابله با فتنه شدند و همه را به پایبندی به قانون و استفاده از راه حل قانونی دعوت کردند و از خواص جامعه نیز خواستند که وارد میدان شوند تا این منازعات از بین برود.

عامری خاطرنشان کرد: برخی خواص جامعه یا ساکت بودند یا اینکه همراه با جریانی که امروز مخالف نظام هستند، قرار گرفتند و باز هم ولایت ‌فقیه و برخی دلسوزان حقیقی، راهنمای نظام قرار گرفتند.

وی بیان داشت: جریان فتنه که قصد خود را برای بین بردن نظام اسلامی با هدف قرار دادن ارزش‌های نظام از جمله ولایت و عاشورا عیان کرد، کوشید تا با توهین به مقدسات و تحریک جامعه بتواند با جذب برخی افراد، تلاش خود را برای سرنگونی انقلاب اسلامی انجام دهد و در این راه، تمام عوامل داخلی و خارجی خود را به‏کار بست.

 

 

مردم نشان دادند به خواص مرعوب و ساکت توجهی ندارند

مسئول آموزش بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود افزود: وقتی مقدسات و ارزش‌های انقلاب و اسلام هدف قرار گرفت، مردم وارد کارزار شدند و در روز 9 دی حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی خلق شد.

عامری گفت: مردم در 9 دی نشان دادند که اگر تمام دنیا نیز جمع شوند و تلاش کنند تا انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن را از بین ببرند، ملت ایران متحد شده و با حضور در صحنه، تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی با بیان اینکه بصیرت و شناخت درست مسیر توسط مردم باعث حفظ نظام در 9 دی شد، افزود: مردم با بصیرت در 9 دی ماه سال 88 نشان دادند که به خواص مرعوب و ساکت جامعه توجهی ندارند و فقط از رهبری فرزانه انقلاب جهت می‌گیرند.

مسئول آموزش بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود تصریح کرد: مردم در 9 دی 88 اثبات کردند که در حمایت از ولایت و ارزش‌های انقلاب همچون اول انقلاب و دوران دفاع مقدس در کنار نظام اسلامی حضور دارند و عقب‌نشینی نخواهند کرد.

 

 

هدف اصلی دشمن بر بهره‌گیری از احساسات جوانان متمرکز بود

مسئول آموزش بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود نوجوانان و جوانان را به درک شرایط و کسب بصیرت و تشخیص حق و باطل فراخواند.

عامری گفت: در جنگ نرم و فتنه سال 88، هدف اصلی دشمنان برای انجام برنامه‌های خود بر جوانان و بهره‌گیری از شور و احساسات آنها متمرکز بود، اما جوانان انقلاب نشان دادند که مانند جوانان اول انقلاب در صحنه‌ها حاضر هستند.

وی افزود: جوانان و نوجوانان بسیجی ایران اسلامی برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب پیش‏قدم هستند و تلاش می‌کنند تا در حلقه‌های صالحین بصیرت، معرفت و شناخت خود را از ارزش‌های الهی و دسیسه‌های دشمنان ارتقا دهند تا دیگر شاهد حوادث نظیر فتنه 88 نباشیم.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول