اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت 9 دی

یوم الله 9 دی نماد ولایتمداری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: سپاه الغدیر استان یزد با صدور بیانیه‌ای به مناسبت حماسه عظیم نهم دی‌ماه اعلام کرد: یوم‌الله 9 دی، نماد ولایتمداری ملت ایران است.

یوم الله 9 دی نماد ولایتمداری ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد، در بیانیه سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت 9 دی آمده است: باز هم روزشمار انقلاب به برگ زرین دیگری رسید، روزی که تلألو انوار طلایی میثاق است با امام که چشم هر فتنه‌گری را کور کرد و رشته توهمات شوم او را از هم گسست.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حماسه 9 دی‌ماه از سرفصل‌های مهم و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی است که با اراده الهی، ایمان دینی و حضور پرشور مردمی رقم خورد که نقش‌آفرینی‌های به موقع، به‌هنگام و تعیین‌کننده خود را همواره کلید حل مشکلات و چالش‌های فراروی نظام و کشور قرار داده‌اند.

در این بیانیه همچنین آمده است: یوم‌الله 9 دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری برخاست‌؛ حماسه‌ای که با ظرفیت آگاهی‌بخشی و بصیرت‌آفرینی خود، منشور هدایت و منشا بیداری نسل‌های آینده این مرز و بوم برای عبور از گذرگاه‌های حساس، پیچیده و دشوار تاریخی قرار خواهد گرفت.

بخش دیگری از این بیانیه می‌افزاید: این حماسه عظیم که با حضور اقیانوس بی‌کران ملت در پهنه ایران اسلامی و ابراز انزجار انقلابی و ملی از هتک حرمت مقدسات و ارزش‌ها در روز عاشورا تبلور یافت، این حقیقت را فریاد زد که پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی عامل نجات کشور بوده و از هرگونه آسیب به مملکت جلوگیری می‌کند.

در این بیانیه آمده است: 9 دی، روز درخشش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و آینده‌سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان‌های بلند آن بود که با کور کردن چشم فتنه، بیگانگان طمع‌کار و کینه‌توز را رسوا و به خاک مذلت کشانید.

این بیانیه می‌افزاید: حماسه 9 دی، حماسه‌ای خودجوش، ماندگار و فراتر از پیش‌بینی دوستان و تصور دشمنان است و ملت نستوه ایران در این یوم‌الله بزرگ، با خلق یک رویداد ملی با هویت دینی و انقلابی، حماسه‌ای فراجناحی و فراملی را در تاریخ کشور به ثبت رسانید که با تولید قدرتی مضاعف برای نظام، ضربه‌ای مهلک بر پیکر فتنه‌گران و آشوب‌طلبان تحت حمایت آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و ضدانقلاب خارجی فرود آورد.

انتهای پیام/2464/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول