اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه:

جشنواره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ابرکوه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه از برگزاری نخستین جشنواره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ابرکوه در دهه فجر امسال خبر داد.

جشنواره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ابرکوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، جواد عادل در دومین نشست با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ابرکوه که به میزبانی کانون مسجد امام حسین(ع) ابرکوه برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم در این جشنواره با غرفه‌هایی پویا از کانون‌های شهرستان روبه‌رو باشیم.

وی افزود: معتقدیم بسیاری از فعالیت‌ها با پیگیری قابل انجام است و نمونه آن را می‌توان نتیجه‌بخش بودن پیگیری برای حل مشکلات خانه دیجیتال کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) ذکر کرد که بیش از یک سال راکد مانده است و ظرف چند روز آینده شاهد حل مشکلات آن خواهیم بود.

عادل عنوان کرد: اهداف این نشست‌ها تبادل نظر و بهره بردن کانون‌های نوپا از تجربیات کانون‌های موفق و پرسابقه است و انتظار داریم با پیگیری‌هایی که توسط مسئولان کانون‌ها انجام می‌شود، برنامه‌های در خوری در مساجد به اجرا درآید.

وی افزود: از لحاظ تعداد کانون‌ها با 25 کانون مسجد رتبه خوبی در استان یزد داریم و توقع نیز این است که بر همین مبنا شاهد فعالیت‌های چشمگیری باشیم.

عادل با اشاره به تجربیات خود و جمعی از دوستان در اوایل انقلاب و راه‌اندازی کانون فرهنگی در مسجد جامع ابرکوه با حداقل امکانات عنوان کرد: امکانات امروز به هیچ وجه قابل مقایسه با آن دوران نیست و نباید تنها به مبالغ اندک کمک‌های دولتی بسنده کرد و آن را پاسخگو ندانست بلکه باید پتانسیل‌های مردمی را در نظر گرفت.

وی افزود: همکاری روحانیون با کانون‌های مساجد یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌تواند یاری و همکاری نمازگزاران در اجرای برنامه‌های فرهنگی را به دنبال داشته باشد و مسئولان کانون‌ها باید از آنها به بهترین نحو در اجرای برنامه‌ها کمک بگیرند.

انتهای پیام/90005/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول