اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

9دی غده‌های چرکین زیرپوست انقلاب را نمایان کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: حماسه 9 دی غده‌های چرکینی که زیرپوست انقلاب جا خشک کرده بود را نمایان کرد.

9دی غده‌های چرکین زیرپوست انقلاب را نمایان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم چهارشنبه‌ شب در محفل انس با قرآن کریم و مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران سی‌ و پنجمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم در شهرستان فردوس اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در روز 9 دی‌ماه برگ زرین دیگری به افتخارات ایران اسلامی افزودند.

وی ادامه داد: حماسه بزرگ 9 دی سبب شد که چهره واقعی بسیاری از خواص بی‌بصیرتی که بر سر سفره انقلاب رشد کرده بودند، برای مردم نمایان شود.

فرماندار فردوس خاطرنشان کرد: خواص بی‌بصیرت چهره واقعی خود را با حمایت از فتنه‌گران در فتنه سال 88 آشکار و به مردم نشان دادند که در تمام این سال‌ها به عنوان غده‌های چرکینی زیرپوست انقلاب جا خشک کرده بودند.

* 9 دی سبب پوست‌اندازی انقلاب اسلامی ایران شد

رجبی‌مقدم حماسه 9 دی را سبب پوست‌اندازی انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: با خلق این حماسه بزرگ، خواص بی‌بصیرت که سال‌ها خود را یار امام و رهبری معرفی کرده‌ بودند، از دامان انقلاب کنار زده شدند.

وی افزود: اگر چه در سال 88 فتنه‌گران هزینه سنگینی برای نظام ایجاد کردند و حماسه حضور 45 میلیونی مردم ایران در انتخابات را تلخ کردند، اما این هزینه گزاف سبب حضوری پرشورتر در حمایت از انقلاب و نظام شد.

فرماندار فردوس بیان داشت: بسیاری از کسانی که مسیر حق و حقیقت را گم کرده و به عنوان منشاء فتنه و حامی فتنه‌گران بودند، امروز از کردار خود پشیمان و چهره‌های آنان نیز برای ملت شناخته شده است.

رجبی‌مقدم از جوانان خواست تا روز‌به‌روز انس و الفت بیشتری با قرآن و آموزه‌های دینی داشته باشند و بدانند که پیروزی و سعادت در زیر پرچم اسلام و قرآن میسر می‌شود.

انتهای پیام/69007/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول