اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آئین افتتاحیه جشنواره عمار

علل رخداد حماسه 9 دی واکاوی می‌شود

خبرگزاری فارس: در آئین افتتاحیه جشنواره عمار در همدان، علل رخداد حماسه 9 دی در بیست و سومین برنامه عصر خاطره حوزه هنری بررسی می‌شود.

علل رخداد حماسه 9 دی واکاوی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در آئین افتتاحیه جشنواره فیلم عمار، بیست و سومین برنامه عصر خاطره حوزه هنری همدان نیز برگزار می‌شود.

نمایش عمومی آثار سومین جشنواره مردمی عمار، هم‌زمان با برنامه عصر خاطره، طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولان استان در محل سینما قدس حوزه هنری استان همدان آغاز می‌شود.

آئین آغازگر اکران فیلم‌های جشنواره عمار در سالروز حماسه 9 دی و با حضور مردم و مسئولان، در سالن اصلی سینما قدس همدان برپا می‌شود.

در برنامه عصر خاطره نیز علل وقوع حماسه 9 دی ماه 1388 و نقش مردم در حماسه آفرینی‌های تاریخ ایران توسط حجت‌الاسلام سیدآقا حسینی، استاد حوزه و دانشگاه بررسی شده و تعدادی از فیلم‌های جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

این برنامه روز شنبه 9 دی ماه ساعت 15 با حضور عموم مردم، مسئولان، سینماگران و علاقمندان در محل سالن شماره یک سینما قدس همدان برگزار می‌شود.

همچنین آثار راه‌یافته به سومین جشنواره مردمی عمار، 9 تا 12 دی ماه سال جاری در سینما بهمن ملایر و سالن شماره 2 سینما قدس همدان به روی پرده می‌رود. 

انتهای پیام/89003/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول