اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌ زهرا:

9 دی رفراندوم ملی در دفاع از نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین‌ زهرا گفت: 9 دی رفراندوم ملی در دفاع از نظام اسلامی و رهبری عظیم‌الشأن است.

9 دی رفراندوم ملی در دفاع از نظام اسلامی است

حجت‌السلام محمدهمایون زرینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا اظهار داشت: نهم دی‌ماه در حقیقت روز تجلی و ظهور قدرت الهی است و خدایی که در کمین ظالمان نشسته است پس از شش ماه فرصت به فتنه‌گران، منافقان و معاندان بالاخره آنها را به دست مردم رسوا و بی‌آبرو کرد.

امام جمعه بویین‌ زهرا با اشاره به آثار و دستاورد‌های حماسه 9 دی افزود: حضور و مشارکت مردم در این روز در طول سه دهه از تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه بود و به‌ نوعی بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی ملت ایران را به خوبی نشان داد و سبب سربلندی اسلام شد.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی در تاریخ ایران اسلامی به روزی ماندگار تبدیل شده است، عنوان داشت: افزایش اقتدار و استحکام نظام اسلامی، تقویت باور به وجود جنگ نرم و فتنه‌های پیچیده، کنار رفتن نقاب‌ها و جدا شدن انقلابیون واقعی از مدعیان دروغین، عافیت‌طلبان و مصلحت اندیشان از دستاورد‌های مهم 9 دی‌ماه 88 است.

امام جمعه بویین‌ زهرا بیان داشت: مردم فهیم ایران اسلامی در روز 9 دی‌ماه با حرکت جوششی خویش نقاب تزویر از جهره سران فتنه و حامیان پشت پرده آنان پایین کشیده و سبب رسوایی دسیسه‌چینان شدند.

زرینه ابراز داشت: نهم دی‌ماه یک رفراندوم ملی در دفاع از نظام و رهبری است که بسیار ارزشمند و قابل‌ ستایش است.

وی بیان داشت: آشکار شدن دشمنی گسترده نظام سلطه و غرب با انقلاب اسلامی ایران و مردم مسلمان این مرز و بوم در پیوند نامبارک با فتنه خارج از پیام‌های ارزشمند حماسه مردمی 9 دی است.

امام جمعه بویین‌ زهرا با اشاره به ضعف و شکست دشمنان برابر اقتدار اسلامی تصریح کرد:  اعتراف دشمنان داخلی و خارجی به عدم شناخت صحیح از ملت ایران و اقتدار رهبری، عدم آگاهی و شناخت کامل از میزان و چگونگی پیوند امت با رهبری حکومت اسلامی سبب شد که پیروزی بزرگ برای ملت رقم خورده و رسوایی ننگینی برای دشمنان حاصل شود.

انتهای پیام/77005/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول