اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در بیانیه‌ای اعلام کرد

بغض در گلو مانده ملت مسلمان ایران در 9 دی شکست

خبرگزاری فارس: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در بیانیه‌ای اعلام کرد در روز 9 دی بغض در گلو مانده ملت مسلمان ایران شکست و نتیجه‌اش خلق حماسه‌ای عظیم و باشکوه بود.

بغض در گلو مانده ملت مسلمان ایران در 9 دی شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در زنجان ارسال شده آمده است: نهم دی سال 88 را می‌توان یکی از مهم‌ترین اوراق کتاب زرین تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانست، برگی که بسیاری از تحولات و لحظات تلخ و شیرین سال‌های ابتدایی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پس از سی سال در ذهن‌ها تداعی کرد. درست همانند سی سال قبل از آن، مردم انقلابی ایران پس از یک پیروزی بزرگ و به‌یادماندنی، انواع و اقسام قانون‌شکنی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها و فتنه‌گری‌ها را شاهد بودند، حتی این فتنه‌گری‌ها و بی‌بصیرتی‌ها تا آنجا پیش رفت که حرمت عزای عاشورای حسینی شکسته شد و یکبار دیگر صدای سوت و کف در این روز حزن و اندوه در برخی نقاط به گوش رسید.

در ادامه این بیانیه آمده است: اما تاسوعا و عاشورای حسینی چیزی نبود که مردم بتوانند از آن چشم بپوشند، چراکه موجودیت و هویت ایران و ایرانی از قیام خونین اباعبدالله‌الحسین (ع) مایه می‌گیرد، پس از این اهانت آشکار بود که بغض در گلو مانده ملت مسلمان ایران شکست و نتیجه‌اش خلق حماسه‌ای عظیم و باشکوه در روز نهم دی ماه بود.

در ادامه بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان آمده است: آری، مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی در روز نهم دی ماه سال 88 با حضوری هوشمندانه و بی‌نظیر، یکی از بزرگترین، باشکوه‌ترین و البته مهم‌ترین اجتماع و راهپیمایی سراسری پس از انقلاب را رقم زدند و با همان شور و شعور روزهای آغازین انقلاب، حضور خود را در صحنه دفاع از انقلاب و ولایت اعلام کرده و بصیرت و ولایتمداریشان را به رخ جهانیان کشاندند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه نهم دی ماه روز تجدید بیعت تاریخی مردم متدین و بصیر ایران با ولایت، امام و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بود که به همه فتنه‌گران و دشمنان نشان داد که پیوند ملت با آرمان‌های امام، شهدا، انقلاب و ولایت، پیوندی عمیق و ناگسستنی است و عشق و ارادت مردم به رهبر و مقتدایشان حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عمیق و ریشه در اعتقادات دینی دارد و این چنین بود که امواج این دریای عظیم و طوفانی ملت، طومار بی‌حرمتی‌ها و فتنه‌ها را در هم پیچید و تمامی توطئه‌ها و ترفندهای سی ساله دشمنان انقلاب و نظام را خنثی کرد و همانند یک رفراندوم سراسری، مهر باطلی بر همه تبلیغات بیگانگان زد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک در سالروز این حماسه جاوید عاشورایی و زیباترین تصویر تجلی عشق و ارادت ملت مسلمان ایران به انقلاب و اصل مترقی ولایت فقیه، کارکنان، هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان، علما و روحانیون، جامعه قرآنی و کانون‌های فرهنگی و دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن گرامیداشت این خاطره شیرین و حماسه به یادماندنی، همراه با همه آحاد امت اسلامی همچون سال‌های گذشته، آمادگی حضور خود در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام و پیوند عاشورایی با ولایت را اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/2308/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول