اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد

عقد قرارداد 15 درصد از تسهیلات توسعه کشاورزی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: قرارداد پرداخت 15 درصد از تسهیلات توسعه کشاورزی در شهرستان زنجان منعقد شده است.

عقد قرارداد 15 درصد از تسهیلات توسعه کشاورزی در زنجان

محمدرضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تسهیلات موردنیاز پرونده‌های توسعه کشاورزی معرفی شده در شهرستان زنجان 168 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان خدابنده به میزان 280 میلیارد ریال پرونده‌ به بانک‌ها معرفی شده است، ادامه داد: قرارداد پرداخت 40 درصد از تسهیلات در این شهرستان منعقد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه پرونده‌هایی بالغ بر 243 میلیارد ریال در زمینه دریافت تسهیلات توسعه کشاورزی به بانک‌های شهرستان ابهر معرفی شده است، خاطرنشان کرد: قرارداد پرداخت 33 درصد از تسهیلات تاکنون منعقد شده است.

نهاوندی‌پور با اشاره به معرفی پرونده‌های توسعه کشاورزی در شهرستان ایجرود تصریح کرد: با توجه به اینکه 124 میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده، فقط 46 درصد این تسهیلات عقد قرارداد شده است.

* معرفی 150 میلیارد ریال پرونده توسعه کشاورزی در طارم

وی با بیان اینکه به میزان 150 میلیارد پرونده توسعه کشاورزی در شهرستان طارم به بانک‌ها معرفی شده است، اضافه کرد: در حال حاضر 35 درصد از تسهیلات موردنیاز عقد قرارداد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در شهرستان زنجان مبلغ پرونده‌های توسعه کشاورزی معرفی شده به بانک‌ها، 168 میلیارد ریال اعلام شده است، یادآور شد: 15 درصد از تسهیلات موردنظر در حال حاضر در این شهرستان عقد قرارداد شده است.

* عقد قرارداد 37 درصد از تسهیلات پرونده‌های کشاورزی خرم‌دره

نهاوندی‌پور با بیان اینکه 37 درصد از تسهیلات توسعه کشاورزی شهرستان خرم‌دره عقد قرارداد شده است، ادامه داد: میزان پرونده‌‌های معرفی شده در این شهرستان 91 میلیارد ریال است.

وی مبلغ پرونده‌های معرفی شده در زمینه توسعه کشاورزی در شهرستان ماهنشان را 174 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: قرارداد 34 درصد از تسهیلات در این شهرستان منعقد شده است.

انتهای پیام/73006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول