اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان اردبیل خبر داد

تولید 13 فیلم کوتاه، انیمیشن و مستند در حوزه هنری اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان اردبیل از تولید 13 فیلم کوتاه، انیمیشن و مستند در حوزه هنری خبر داد و گفت: فیلم‌های جدید با موضوعات تحکیم بنیان خانواده، حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی و اسلامی در حوزه هنری در حال ساخت است.

تولید 13 فیلم کوتاه، انیمیشن و مستند در حوزه هنری اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ساسان ناطق در نشست با فیلمسازان جوان در اردبیل اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب در یک حرکت عظیم تحولی در حوزه فرهنگ، تولید فیلم و دیگر آثار هنری و فرهنگی با نگاه و محوریت ارزش‌های دینی و مکتبی انجام شد و به همین دلیل بسیاری از ضعف‌ها و نارسایی‌های گذشته از چهره فرهنگی، هنری کشورمان زدوده شد.

وی با بیان اینکه در حرکت عظیم ملت ایران هنر اصیل، هنر بسیار ارزشمند و فاخر می‌باشد، تصریح کرد:‌ حوزه هنری از فیلمسازان جوان و مستعد که بتوانند با موضوعات فاخر و ارزشی تولید آثار کنند،‌ حمایت می‌کند.

ناطق به تولید 13 فیلم کوتاه، انیمیشن و مستند در حوزه هنری اشاره کرد و ادامه داد: در همین ارتباط فیلم‌های جدید با موضوعات تحکیم بنیان خانواده، حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی و اسلامی در حوزه هنری در حال ساخت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: محوریت فیلم‌های تولیدی باید مطابق با ذائقه مردم و فرهنگ ایرانی،‌ اسلامی باشد تا ضربه و خدشه‌ای به جایگاه اصیل فرهنگ دینی و معرفتی وارد نشود.

وی در ادامه اضافه کرد: در کارگاه‌های فیلم‌نویسی حوزه هنری چند فیلمنامه سینمایی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و برای سوره ارسال شده است تا در صورت تأیید نسبت به ساخت این فیلم‌ها اقدام لازم صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس حوزه هنری استان اردبیل به برگزاری هشتمین جشنواره فیلم کوتاه رویش اشاره کرد و بیان داشت: در این جشنواره دو فیلم کوتاه از تولیدات حوزه هنری استان به نمایش درآمد و برای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه در این استان قطعاً نیازمند حمایت مالی و معنوی هستیم.

ناطق همچنین به برگزاری جشنواره فیلم عمار با محوریت مضامین انقلابی، ارزشی اشاره کرد و یادآور شد:‌ در صیانت از ارزش‌های خلق شده 9 دی این جشنواره به صورت ملی و استانی در حال برگزاری است که در این جشنواره سعی شده است زیباترین تصویر از اصالت و حقانیت جمهوری اسلامی ایران در قالب هنر اصیل به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/62006/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول