اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست معاون ارشاد کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها

لزوم اطلاع‌رسانی گسترده برنامه‌های‌ بزرگداشت‌ پیامبر اعظم (ص)

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدوارم رسانه‌های استان با قدرت و قوت برنامه‌های بزرگداشت پیامبر اعظم (ص) را اطلاع‌رسانی کنند.

لزوم اطلاع‌رسانی گسترده برنامه‌های‌ بزرگداشت‌ پیامبر اعظم (ص)

کرم‌الله محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به شاخص‌ها و اهداف تشکیل ستاد بزرگداشت رحلت پیامبر اعظم (ص) اشاره و اظهار کرد: با توجه به ارادت مردم و ولایت‌مداری و عشق به ائمه؛ مقام معظم رهبری سال 85 را به سال پیامبر اعظم (ص) نامگذاری کردند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد علت نامگذاری سال 85 از سوی معظم‌له را نیاز هر چه بیشتر جامعه کنونی به درس‌های پیامبر اعظم «ص» از جمله اخلاق، کرامت و رحمت، علم‌آموزی، عزت، وحدت، جهاد و مقاومت دانست و گفت: باید مراسم و برنامه‌ای متناسب با نیازمندی‌های امروزی در بزرگداشت پیامبر اعظم (ص) اجرا و به نمایش گذاشته شود.

این مسئول تقارن 28 صفر با روز جمعه سال جاری را فرصتی ارزشمند بر شمرد و گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دبیر اجرایی ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) بوده که سعی در برگزاری هرچه باشکوه این مراسم عظیم را دارد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به جمعه منتهی به 28 صفر امسال ائمه جمعه در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه بر حساسیت موضوع تاکید لازم در این خصوص را دارند.

وی اعضای جلسه ستاد پیامبر اعظم «ص» در استان را استانداری، فرمانداری، صدا و سیما، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم معنوی نیازمند همت و همراهی مضاعف نهادهای فرهنگی و متولیان امر است.

محمدپور به برگزاری جلسات ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم «ص» در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران اشاره کرد و گفت: پس از برگزاری جلسات و جمع‌بندی مشترک با مرکز استان به صورت همزمان در سطح کهگیلویه و بویراحمد این مراسم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری این مراسم عظیم را نیازمند اطلاع رسانی هرچه بیشتر دانست و گفت: اطلاع‌رسانی لازم از طریق صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، جراید، پوستر و ... امکان‌پذیر و قابل اجرا است.

انتهای پیام/82011/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول