اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

پوشش کامل برنامه‌های بزرگداشت پیامبر اعظم (ص) توسط سیمای دنا

خبرگزاری فارس: معاون صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های بزرگداشت پیامبر اعظم (ص) در این استان توسط شبکه استانی دنا پوشش کامل داده می‌شود.

پوشش کامل برنامه‌های بزرگداشت پیامبر اعظم (ص) توسط سیمای دنا

داریوش دبیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اهداف و وظایف صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تبلیغات این نهاد زمانی خوب و مؤثر است که میزان تاثیرپذیری و خروجی آن از برنامه‌های مختلف درحال پخش مناسب ارزیابی شده باشد.

معاون صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه‌های بزرگداشت پیامبر اعظم «ص» پرداخت و گفت: از برنامه‌های مهم در این ایام یک روز قبل در بخش‌های مختلف سیمای استانی آثار و برکات زیارت پیامبر اعظم (ص) تدوین و پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور مداح کشوری در برنامه‌های معنوی می‌تواند استقبال مردم از برنامه‌ها را بیشتر کند و پخش آن به صورت زنده از دیگر امتیازات برای این استان است.

دبیقی آمادگی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برای پوشش خبری مراسم گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) را اعلام و خاطرنشان کرد: همزمان با نماز دشمن‌شکن جمعه در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها به صورت کامل این مراسم معنوی ضبط و پوشش داده می‌شود.

اثرات سوء تبلیغات ماهواره‌ای بر افکار عمومی

این مسئول ابراز داشت: دو هزار شبکه ماهواره‌ای وجود دارد که میزان تبلیغات آن‌ها در صورت اهمال تأثیر زیادی بر افکار عمومی خواهد گذاشت.

دبیقی از دیگر آثار استفاده از ماهواره و تبلیغات ناشی از آن را شیطان‌پرستی عنوان کرد و گفت: آثار سوء این موضوع شیطانی وجود دارد که استفاده از کالاهای مصرفی با مارک‌های مختلف شیطان‌پرستی در سطح بازار استان نیز قابل رؤیت است.

وی تصریح کرد: اگر اقدامات لازم در این خصوص اعمال شود می‌توان جلوی بسیاری از مشکلات ناشی از  شیطان‌پرستی و دیگر مشکلات را گرفت که توجه به این امر نیازمند همت مضاعف دستگاه‌های فرهنگی و متولیان امر است.

دبیقی اذعان کرد: صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل برای پخش برنامه‌های خاص و مهم در تمامی زمینه‌ها را دارد.

انتهای پیام/82011/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول