اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه رامسر:

ارتباط بین بسیج و هنرمندان در رامسر بیشتر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رامسر گفت: ارتباط بین بسیج و اهالی فرهنگ و هنر در رامسر بیشتر می‌شود.

ارتباط بین بسیج و هنرمندان در رامسر بیشتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، صادق حمیدی صبح امروز در دیدار فرمانده سپاه ناحیه رامسر و مسئول بسیج هنرمندان این شهرستان با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر بر همکاری بیشتر این دو نهاد تاکید کرد و افزود: برای بهبود وضعیت هنرمندان سپاه رامسر آماده همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی از آمادگی  این نهاد برای در اختیار قرار دادن سالن اجتماعات و اتاق جلسات و دیگر امکانات بسیج رامسر خبر داد و گفت: همکاری و ارتباط بیشتری بین بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر صورت گیرد.

حمیدی با تاکید بر اینکه جوانان و هنرمندان کشور، استان و به ویژه شهرستان ما بسیار خوب و توانمند هستند، بیان داشت: اگر کمی به این جوانان توجه شود می‌توان از برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب و در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون مقر بسیج هنرمندان در سپاه است ترتیبی اتخاذ شود که این کانون اتاقی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته تا ارتباط بین بسیج هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر بیشتر و بهتر شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر نیز با اشاره به لزوم هماهنگی هر چه بیشتر نهادهای فرهنگی در راستای اجرای برنامه‌های این حوزه گفت: اگر هماهنگی بین نهادهای فرهنگی شهرستان همچون ادارات ارشاد، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، سپاه و دفتر امام جمعه صورت گیرد، می‌توان کارهای تاثیرگذاری زیادی در این حوزه را اجرایی کرد.

محمد شریفی با اشاره به سابقه حضور بسیج در این عرصه و همچنین حضور پررنگ بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی افزود: بسیج در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرید و امروز نیز در تمامی صحنه‌ها حتی سازندگی وارد عمل شده است.

وی ادامه داد: این نهاد مقدس در جبهه فرهنگی نیز توانسته فعالیت‌های مثمرثمر بسیاری داشته باشد که به طور مثال می‌توان به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری طرح سالم‌سازی ساحل در تابستان اشاره کرد.

شریفی بسیج هنرمندان را پل ارتباطی بین این نهاد مردمی و هنرمندان عنوان کرد و اذعان داشت: شهرستان رامسر 110 عضو بسیج هنرمندان دارد که می‌توان از این ظرفیت برای ارتقای برنامه‌های فرهنگی و هنری در راستای اهداف عالیه نظام اسلامی استفاده کرد.

انتهای پیام/86024/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول