اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اطاقور لنگرود خبر داد

اجرای 7 پروژه عمرانی شهرداری اطاقور

خبرگزاری فارس: شهردار اطاقور لنگرود از اجرای 7 پروژه عمرانی این نهاد با اعتبار 3 میلیارد و 575 ریال در اطاقور خبر داد.

اجرای 7 پروژه عمرانی شهرداری اطاقور

صفر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی شهر اطاقور، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل آسفالت خیابان‌های ورزش، آرامستان، شالیزار، امام رضا (ع) گیش‌پشت، شهدا و خیابان منشعب به محله کوگاه، آسفالت کوچه‌های شهر و همچنین تعریض آبرو در خروجی شهر در مسیر اطاقور به املش است.

شهردار اطاقور از افتتاح 15 پروژه عمرانی از ابتدای امسال با صرف

3 میلیارد و 510 میلیون ریال در سطح شهر اطاقور خبر داد و مهم‌ترین پروژه‌های افتتاح شده را لوله‌گذاری و دفع آب‌های سطح شهر، تسطیح رودخانه اطاقور، جدول‌گذاری و تاسیسات روشنایی، آزادسازی و تعریض و روشنایی خیابان امام علی(ع) و... عنوان کرد.

وی گفت: دو پروژه طبق اعتبارات و موافقتنامه‌های مبادله شده با صرف یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال شامل بهسازی معابر، زیرسازی و جدول‌گذاری خیابان شهدا و بهسازی فضای سبز شهری شامل تهیه و کاشت گل و گیاه و درختچه‌های زینتی در پارک شهر اطاقور است.

شریفی، بودجه امسال شهرداری اطاقور را مبلغ 7 میلیارد و 680 میلیون ریال در قالب هفت پروژه عمرانی ذکر کرد و گفت: به دلیل وضعیت اقتصادی مردم ساخت و ساز در این شهر نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

وی از جمله طرح‌های مهم و در حال اجرای شهر اطاقور را احداث پارک ساحلی نامید و افزود: با تکمیل این پروژه زمینه جذب توریست و گردشگر به این شهر بیش از گذشته فراهم می‌شود.

این مسئول، پایان فاز نخست پارک ساحلی را شامل تسطیح، روشنایی و تهیه

نقشه، ایجاد فضای سبز و نصب آلاچیق با صرف 2 میلیارد ریال اعتبار ذکر کرد و یادآور شد: برای تکمیل و اجرای فازهای بعدی این پارک ساحلی نیاز به 14 میلیارد ریال اعتبار است.

وی تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز با صرف یک‌میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار در حال احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی بین‌راهی در داخل پارک ساحلی اطاقور است.

انتهای پیام/84002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول