اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

تاخیر در الحاق خوراسگان به اصفهان فعالیت‌های عمرانی را کند می‌‌کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تاخیر در الحاق خوراسگان به اصفهان سبب می‌شود که فعالیت‌های عمرانی و نیز هماهنگی و تعادل در کلان شهر اصفهان و خوراسگان به کندی پیش رود.

تاخیر در الحاق خوراسگان به اصفهان فعالیت‌های عمرانی را کند می‌‌کند

به خبرگزاری فارس از اصفهان، کریم نصراصفهانی پیش‌ از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، به روز 9 دی ماه اشاره و اظهار کرد: 9 دی ماه روز گرامیداشت بصیرت و ولایت است که مردم در واکنش به عده‌ای فریب خورده از سوی بیگانگان اعتراض خود را وارد کردند.

وی افزود: مردم اصفهان نیز در پی این توهین افراد فریب خورده که در زمان ایام سوگواری امام حسین(ع) با پایکوبی خود به مقدسات مردم توهین کردند، روز هشتم دی‌ماه به میدان امام(ره) آمده و حمایت همه جانبه خود را به دفاع از ولایت رهبری اعلام کردند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مردم روز نهم دی‌ماه تبعیت از ولایت و رهبری و ارزش‌ها را نشان دادند.

وی در ادامه صحبت‌های خود در صحن علنی شورا به بحث الحاق خوراسگان به اصفهان اشاره کرد و گفت: الحاق خوراسگان به اصفهان  یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است.

نصراصفهانی اضافه کرد: در دوره نخست شورا، بحث الحاق خوراسگان به اصفهان مطرح، در دوره دوم تصویب و در دوره سوم در چندین ماه پیش مورد تأیید قرار گرفت، اما هنوز اقدام جدی برای الحاق آن نشده است.

وی با بیان اینکه خوراسگان در شرق اصفهان و در دروازه ورودی شهر قرار دارد، افزود: خوراسگان بین  دو منطقه شهرداری 4 و 10 اصفهان قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید به اینکه الحاق خوراسگان به اصفهان در ارائه خدمات بسیار مؤثر است، گفت: این در حالی است که باید تعادل و هماهنگی بین کلان‌شهر اصفهان و خوراسگان انجام و الحاق فعالیت عمرانی شهر دیرتر انجام می‌شود.

وی ضمن ابراز گله مندی از عدم الحاق خوراسگان به اصفهان تصریح کرد: خوراسگان 100 هزار نفر جمعیت دارد و این الحاق با توجه به هماهنگی، اتحاد و اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و نیز خوراسگان انجام شود.

نصراصفهانی از ریاست شورای اسلامی شهر درخواست کرد که به مسئله الحاق خوراسگان به اصفهان رسیدگی شود.

انتهای پیام/63012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول