اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

کسانی که بخواهند از رهبری جلوتر بروند به فتنه نزدیک می‌شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه 88 فتنه آخر نخواهد بود و هر کس از ولایت فقیه عقب‌تر حرکت کند و یا تندتر برود به همین نسبت به فتنه نزدیک‌تر می‌شود.

کسانی که بخواهند از رهبری جلوتر بروند به فتنه نزدیک می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد باقر عبادی ظهر امروز در جمع مردم در مسجد امام حسین(ع) بیرجند با اشاره به حماسه 9 دی اظهار کرد: کسانی  که شعار"نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران" را سر دادند حتی یک روز هم در جبهه حاضر نبودند و این ادعای دروغ‌شان هیچ وقت ثابت نشد.

وی ادامه داد: کسانی که در 9 دی حضور داشتند در برابر شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران ایستادند، مجاهد فی‌سبیل الله هستند و در پیروزی حماس بر اسرائیل شریک هستند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه 88 فتنه آخر نخواهد بود و هر کس از ولایت فقیه عقب‌تر حرکت کند و یا تندتر برود به همین نسبت به فتنه نزدیک‌تر می‌شود.

عبادی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری فضای کشور در حال حاضر نیاز به آرامش و وحدت قوای سه‌گانه دارد و کسی که برخلاف منش مقام معظم رهبری و دستورالعمل ایشان حرکت کند مسلم بدانید به همان نسبت به فتنه‌ها نزدیک می‌شود.

وی گفت: ملتی که دو شاخص صبر و تقوا پیشه کند بر دشمنش پیروز است، چون می‌داند که همه امور به دست خداست و به دست انگلیس و آمریکا و تحریم‌گران نیست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران به فضل الهی فتنه جدید غربی‌ها و تحریم‌گران را به تمسک به آیات قرآن یقینا با سربلندی پشت سر خواهند گذاشت، افزود: مردم عزیز ایران در فتنه 88 صبر و تقوا پیشه کردند و بصیرتشان روز به روز افزوده شد تا 9دی اتفاق افتاد.

انتهای پیام/2248/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول