اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نماینده پارلمان عراق در گفت‌وگو با فارس:

دستگیری محافظان العیساوی ارتباطی به دولت ندارد/ تلاش برای سیاسی کردن پرونده

خبرگزاری فارس: نماینده پارلمان عراق، متهم کردن نوری‌مالکی نخست‌وزیر عراق در ارتباط با دستگیری تعدادی از محافظان وزیر دارایی را تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌ها و سیاسی کردن مسائل قضائی کشور برشمرد.

دستگیری محافظان العیساوی ارتباطی به دولت ندارد/ تلاش برای سیاسی کردن پرونده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بغداد، محمد الصیهود نماینده پارلمان عراق، متهم کردن مالکی به دستگیری تعدادی از محافظان رافع العیساوی وزیر دارائی این کشور را تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایت ها و سیاسی کردن مسائل قضائی و نیز فتنه انگیزی در کشور دانست.

وی که از اعضای ائتلاف دولت قانون به رهبری نوری مالکی است اظهار داشت: برخی از سیاستمداران عراقی هنوز تحت تاثیر رژیم سابق بوده و سه قوه را تحت امر یک قوه می دانند و این نشان می دهد که آنان معنی جدایی و استقلال سه قوه را درک نکرده اند.

دستگیری محافظان العیساوی ارتباطی به دولت ندارد

الصیهود تاکید کرد: قوه قضائیه عراق، مستقل بوده و دستگیری تعدادی از محافظان وزیر دارائی ربطی به دولت ندارد و هدف از ارتباط دادن این موضوع به دولت، فتنه انگیزی و طایفه گرایی و نیز ارتباط دادن مسائلی است که ربطی به هم ندارد.

 این در حالی است که پس از اعتراف رئیس تیم محافظان العیساوی به وجود یک گروه مسلح در بین محافظان وی، العیساوی مالکی را به دست داشتن در دستگیری تعدادی از محافظان خود متهم کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول