اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خبر داد

مطالعه تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی سردشت و پیرانشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی سردشت و پیرانشهر در مرحله مطالعاتی قرار دارد.

مطالعه تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی سردشت و پیرانشهر

سید احمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: احداث نخستین شهرک صنعتی ایران و ترکیه از طریق سازمان مرکزی شهرک‌های صنعتی در حال پیگیری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: 30 شهرک صنعتی و 13 ناحیه صنعتی در آذربایجان‌غربی مصوب و در حال واگذاری است.

موسوی با اشاره به پیگیری مصوبه‌های توسعه شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: توسعه شهرک‌های صنعتی ارومیه فاز 1، ارومیه فاز 2، سلماس، شاهین‌دژ، ماکو، مهاباد و نقده در حال اجرا هستند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های موجود در حوزه شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی وضعیت مطلوبی دارد، گفت: 22 شهرک و ناحیه صنعتی دارای آب، 21 شهرک و ناحیه صنعتی دارای برق، 13 شهرک و ناحیه صنعتی دارای گاز، 16 شهرک و ناحیه صنعتی دارای تلفن ثابت و پنج شهرک و ناحیه صنعتی دارای فیبر نوری است.

این مسئول بر لزوم وجود تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی تاکید کرد و افزود: تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی خوی و فاز 2 ارومیه به بهره‌برداری رسیده است.

موسوی متذکر شد: تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی فاز 1 و 3 ارومیه، سلماس، ماکو، میاندوآب، مهاباد و بوکان در حال ساخت و تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی سردشت و پیرانشهر در مرحله مطالعاتی قرار دارد.

وی به بدهی‌های واحدهای صنعتی به شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی اشاره کرد و اذعان داشت: میزان بدهی واحدهای صنعتی به این شرکت بیش از 109 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول