اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

ایجاد 17 هزار شغل جدید در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: امسال برای 17 هزار و 679 نفر در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی شغل فراهم شده است.

ایجاد 17 هزار شغل جدید در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی

سید احمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به قراردادهای بسته شده با متقاضیان بهره‌برداری از شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: تاکنون یک هزار و 762 قرارداد در این ارتباط عقد شده است.

وی با بیان اینکه 676 هکتار از شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی به سرمایه‌گذاران صنعتی تخصیص داده شده، تصریح کرد: 865 قرارداد بسته شده در این ارتباط منجر به اشتغال‌زایی 17 هزار و 679 نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی شده است.

موسوی با اشاره به شکل‌گیری و سامان‌دهی خوشه‌های صنعتی در آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: مرحله مطالعاتی خوشه تولیدات باغی به پایان رسیده و خوشه سنگ در مرحله پیاده‌سازی قرار دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی افزود: خوشه عرقیات گیاهی و نقل و بیدمشک در آذربایجان‌غربی در مرحله پایانی است.

وی به مراحل احداث نواحی صنعتی دوازده‌گانه روستایی اشاره کرد و ادامه داد: ناحیه‌های قره‌ضیاءالدین، راهدانه و کریم آباد در مرحله واگذاری زمین به متقاضیان و احداث ناحیه‌های نالوس و ایواوغلی در مرحله عملیات اجرایی قرار دارند.

موسوی ناحیه‌های صنعتی باروق، تازه شهرو چهار برج را مصوب شده و در مرحله مکان‌یابی عنوان کرد و متذکر شد: ناحیه‌های صنعتی خلیفلو، کشاورز و میرآباد مصوب شده و در مرحله انتخاب زمین قرار دارند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: احداث ناحیه صنعتی در آذربایجان‌غربی در مرحله اخذ استعلامات است.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول