اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ماسال:

کلاهبردار اینترنتی ماسال دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری کلاهبردار اینترنتی در این شهرستان خبر داد.

کلاهبردار اینترنتی ماسال دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، رحیم مهدی‌زاده در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره دستگیری کلاهبردار اینترنتی در ماسال، اظهار کرد: شخصی با مراجعه به پلیس آگاهی این شهرستان اعلام کرد که از طریق سایت اینترنتی اقدام به خرید یک دستگاه لپ‌تاب کرده و بدون اینکه خرید مورد نظر به وی تحویل شود، مبلغ از حساب وی کسر شده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس بررسی موضوع را در ستور کار خود قرار دادند و با تلاش بدون وقفه و جمع‌آوری اطلاعات، مخفیگاه این فرد کلاهبردار را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی ماسال با بیان اینکه گروه‌های عملیاتی پلیس با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه‌ای را انجام دادند، اذعان کرد: فرد مذکور  روز گذشته در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی میزان کلاهبرداری این سارق اینترنتی را 6 میلیون و 300 هزار ریال اعلام کرد و افزود: این متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و راهی زندان شد.

مهدی‌زاده گستره فعالیت پلیس برای ایجاد امنیت در ماسال را وسیع دانست و از مردم این شهرستان خواست تا در صورت آگاهی از هرگونه سودجویی افراد فرصت‌طلب مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/84002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول