اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفرات برتر جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی یاران محمد رسول‌الله (ص) مشخص شدند

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی یاران محمد رسول‌الله (ص) از مشخص شدن نتایج نهایی این جشنواره خبر داد.

نفرات برتر جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی یاران محمد رسول‌الله (ص) مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: جشنواره ملی وبلاگ نویسی یاران محمد رسول‌الله (ص) که در پاسخ به اهانت استکبار جهانی و صهیونیسم‌ها به ساحت مقدس پیامبر (ص) توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد، نفرات برگزیده خود را شناخت.

علی رضایی افزود: از تمام علاقمندان در سطح کشور از تاریخ 1 تا 30 آذر‌ماه ثبت نام به عمل آمد که طی این مدت 415 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در مرحله اول داوری و با توجه به آیین‌نامه شرکت و داوری جشنواره 83 اثر به مرحله دوم و داوری نهایی راه یافتند.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم داوری و بر‌اساس آیین‌نامه داوری وبلاگ‌های برتر انتخاب و معرفی شدند.

در بخش وبلاگ‌نویسی‌ داریوش مصلح با وبلاگ لبیک یا محمد رسول‌الله (ص)، جاوید قدیمی دیزج با وبلاگ ملکوت، سعید سلطان‌آبادی با وبلاگ پایگاه اینترنتی حضرت محمد (ص)، مهرداد جنت دوست با وبلاگ یارمحمد(ص)، بهرام علی کریمی با وبلاگ آمریکا و صهیونیسم در توهین به مقدسات، رضا اکبری با وبلاگ در انتظار حضرت و پویا فرهادی با وبلاگ سراج منیر حائز رتبه‌های اول تا هفتم شدند.

در بخش ریزنوشته رحمان حیدری با مطلب درود و صلوات بر پیامبر اکرم(ص)، محمدرضا ترکاشوند با مطلب نبوت لازمه نظام اکمل و لیلا اسدی آقاباقر با مطلب احترام به افکار عمومی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: جایزه نفرات اول و دوم وبلاگ نویسی کمک هزینه سفر حج عمره هر یک به مبلغ 5 میلیون ریال، جایزه نفرات سوم و چهارم وبلاگ نویسی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر یک به مبلغ 3 میلیون ریال و جایزه بقیه نفرات به علاوه برگزیدگان ریزنوشته‌ها کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر یک به مبلغ یک میلیون ریال است.

انتهای پیام/60002/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول