اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا:

غافلگیری سارق موتور سیکلت و کشف پنج فقره سرقت در پیشوا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری سارق موتور سیکلت و کشف پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

غافلگیری سارق موتور سیکلت و کشف پنج فقره سرقت در پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت موضوع در دستور کار مأموران کلانتری مرکزی قرار گرفت.

آدینه‌وند اضافه کرد: مأموران پس از ردزنی‌های فراوان و بکارگیری منابع و مخبرین و رصد محلات جرم‌خیز متوجه شدند که فرد سابقه‌داری به نام «داریوش» اقدام به سرقت موتور سیکلت و اوراق وسایل مسروقه می‌کند که پس از هماهنگی‌های قضایی و شناسایی محل اختفای نام‌برده متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی و پلیسی به پنج فقره سرقت اعتراف که با توجه به سرعت عمل مأموران قبل از اینکه متهم اقدام به اوراق کردن موتور سیکلت‌ها بکند؛ هر پنج دستگاه موتورسیکلت نیز کشف شد.

این مقام مسئول ضمن تأکید بر مراقب هرچه بیشتر از وسایل نقلیه از راکبین موتورسیکلت‌ها خواست، تا ضمن هوشیاری هنگامی که وسیله خود را در مکانی پارک می‌کنند از ایمن بودن محیط اطمینان حاصل کرده و از وسایل بازدارنده از قبیل قفل و زنجیر حتما استفاده کنند.

انتهای پیام/2462/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول