اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد رشتخوار خبر داد

معرفی 120 معلم به عنوان رابط فرهنگی در کمیته امداد

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار از حضور و فعالیت 120 معلم این شهرستان در کمیته امداد به عنوان رابط فرهنگی خبر داد.

معرفی 120 معلم به عنوان رابط فرهنگی در کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشتخوار، محمد آقاجانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 120 معلم به عنوان رابط فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سفیر خدمت‌رسانی در مدارس رشتخوار فعال هستند و به صورت افتخاری با این اداره همکاری می‌کنند.

وی افزود: حضور رابطان فرهنگی در مدارس سبب خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به دانش‌آموزان نیازمند می‌شود و این معلمان در کنار کسوت شریف معلمی در مدارس، با این نهاد به عنوان رابط افتخاری فرهنگی همکاری دارند.

وی بیان کرد: در این راستا مدارس علاوه بر آموزش باید فرهنگ‌سازی در عرصه‌های مختلف را نیز مدنظر داشته باشند.

آقاجانی در ادامه به همکاری بسیج و کمیته امداد جهت امور مسکن مددجویان تحت حمایت اشاره داشت و اظهار کرد: در راستای ایجاد رفاه برای مدجویان تحت پوشش این اداره، 11 مورد تعمیرات، احداث حمام و سرویس بهداشتی در منازل مددجویان با همکاری بسیج سازندگی شهرستان انجام شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار، از انعقاد تفاهم‌نامه بین این اداره و بسیج سازندگی مبنی بر تقسیم هزینه‌ها به صورت 50 درصدی بین هر کدام از اینها خبر داد و خاطر نشان کرد: برای احداث و تعمیرات این 11 مورد، اعتبار 113 میلیون و 750 هزار ریال هزینه شده که 50 درصد هزینه‌های مذکور توسط بسیج سازندگی تامین شده است.

انتهای پیام/70001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول