اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا:

مقدمات پرداخت وام به 680 مددجوی نکایی فراهم شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا با بیان اینکه در 9 ماهه سال 91 بیش از یک‌هزار و 200 درخواست اشتغال داشته‌ایم، گفت: مقدمات پرداخت وام به 680 نفر فراهم شده است.

مقدمات پرداخت وام به 680 مددجوی نکایی فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، مدیران بانک‌های مازندران صبح امروز از طرح‌های خوداشتغالی کمیته امداد مازندران در شهرستان نکا بازدید کردند.

مدیران بانک‌های ملی، صادرات و ملت استان مازندران به همراه مدیریت کمیته امداد شهرستان نکا از طرح‌های خودکفایی مددجویان این نهاد بازدید و از عملکرد این نهاد ابراز رضایت کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا در این بازدید با تجلیل از همکاری بانک‌های عامل طرح‌های خود اشتغالی مددجویان کمیته امداد گفت: در سال 90 برای 723 نفر اشتغال ایجاد شده است.

موسی عمادی با اعلام اینکه در این زمینه بیش از 32 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، اعلام کرد: بیش از 80 درصد این هزینه‌ها آن از منابع بانکی بوده است.

وی با بیان اینکه در 9 ماهه سال 91 بیش از یک‌هزار و 200 درخواست اشتغال داشته‌ایم، ادامه داد: مقدمات پرداخت وام به 680 نفر فراهم شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا خاطر نشان کرد: تاکنون 242 نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد 110 نفر از تسهیلات بهره‌مند شدند.

عمادی با اشاره به اینکه در سال‌ جاری تاکنون از محل اعتبارات امداد که همان صندوق اشتغال نیازمندان است، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شد، تصریح کرد: در این طرح برای 89 نفر از مددجویان اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع در 9 ماهه سال جاری برای 199 نفر با هزینه بیش از 10 میلیارد ریال ایجاد اشتغال شده است، ادامه داد: در زمینه آموزش خودکفایی 536 نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا خاطر نشان کرد: در این سرفصل نیز 164 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه برای اجرای صحیح طرح‌های خودکفایی یک‌هزار و 327 بار توسط چهار ناظر بر روند اجرای برنامه نظارت شده است، گفت: برای تحقق برنامه و بودجه سال 91 این نهاد در شهرستان نکا جلسات متعدد درون سازمانی و برون سازمانی برای تعامل، همکاری، مساعدت و تسهیل در روند اجرایی برنامه انجام شده است.

انتهای پیام/86003/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول