اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا دو ماه آینده

کمبودهای بازارچه خوداشتغالی بانوان آبادان برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ویژه آبادان گفت: مشکلات سخت افزاری موجود در بازارچه خوداشتغالی بانوان آبادان تا دو ماه آینده و همزمان با سال جدید برطرف می‌شود.

کمبودهای بازارچه خوداشتغالی بانوان آبادان برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شهاب صدیقی در مراسم صبح امروز بازدید مدیر کل کمیسیون بانوان استانداری خوزستان از بازارچه خوداشتغالی بانوان شهرستان واقع در خیابان دبستان با اشاره به رفع کمبودهای موجود در این بازارچه اظهار کرد: ساخت این بازارچه نخستین تجربه در شهرستان بوده است.

وی افزود: با توجه به نخستین تجربه در شهرستان آبادان برای ساخت بازارچه خوداشتغالی بانوان و با همکاری‌های همه جانبه شهرداری، فرمانداری و کمیسیون بانوان نواقص کمی از نظر سخت افزاری در این مکان وجود دارد.

معاون عمران و شهرسازی فرماندار ویژه شهرستان آبادان ادامه داد: غرفه داران بازارچه از نظر وسایل سرمایشی و گرمایشی با توجه به نصب کلرهای ایستاده همچنین نظافت محل، ایجاد روشنایی، استفاده از مصالح با کیفیت در ساخت غرفه‌ها، تقویت برق و استفاده مشترک آب بازارچه از ساختمان مجاور با مشکلی مواجه نیستند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: همچنین غرفه داران در استفاده از سرویس‌های بهداشتی بازار مرکزی که جنب این مکان قرار دارد با مشکلی مواجه نبوده و بدون معطلی برای کسب و کار خود از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند.

*ایجاد دومین بازارچه خوداشتغالی بانوان در آبادان

صدیقی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در ایجاد بازارچه جدید در شهرستان آبادان گفت: ایجاد بازارچه در نقطه‌ای دورتر مکان‌یابی شده و در یک هماهنگی مشترک با شهرداری کار احداث این بازارچه به زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: مقدمات کارهای سخت افزاری احداث بازارچه‌ای از این نوع مانند انتخاب محل، احداث ساختمان، شناسایی محل‌های دارای جاذبه تجاری بر عهده شهرداری بوده و ثبت نام افراد، تایید صلاحیت و مشخصات فنی بر عهده کمیسیون بانوان فرمانداری شهرستان است.

معاون عمرانی و شهرسازی فرماندار ویژه آبادان در پایان گفت: براساس هزینه‌ها و مصوبات فرمانداری ایجاد دومین بازارچه خوداشتغالی بانوان در شهرستان با هماهنگی ارگان‌های مربوطه انجام می‌شود.

انتهای پیام/72002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول