اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود خبر داد

اشتغالزایی برای مددجویان ایجرودی با 2.7 میلیارد ریال اعتبار

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود از اشتغالزایی برای مددجویان ایجرودی با 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات امداد خبر داد.

اشتغالزایی برای مددجویان ایجرودی با 2.7 میلیارد ریال اعتبار

سید مسعود حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان بیان مطالبی در خصوص اقدامات کمیته امداد در بحث توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه بحث توانمندسازی خانواده‌های کمیته امداد در دهه چهارم خدمت‌رسانی این نهاد با جدیت بیشتری دنبال می‌شود، اضافه کرد: توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش با اشتغالزایی و اجرای طرح‌های اشتغالزایی عملی می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه کمیته امداد در اجرای طرح‌های اشتغالزایی اهداف مختلفی را دنبال می‌کند، افزود: یکی از عمده اهداف در این زمینه افزایش اعتماد به نفس و حفظ عزت نفس آنها است.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در بحث اشتغالزایی برای مددجویان ایجرودی در 9 ماهه امسال افزود: در این مدت 55 مورد شغل برای مددجویان ایجرودی ایجاد شده است.

 

حسینی با اشاره به اینکه اعتبارات تعداد شغل ایجاد شده از محل منابع امداد تامین شده است، یادآور شد: اعتبار هزینه شده در این بخش 2 میلیارد و 746 میلیون و 545 هزار ریال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اجرای طرح‌های اشتغالزایی تاثیر بسزایی در ایجاد تحول در زندگی مددجویان و افزایش سطح اقتصادی وضعیت زندگی آنها دارد، اضافه کرد: تاکنون بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش که تا چند مدت قبل توانایی اداره زندگی خود را به صورت مستقل نداشتند، خودکفا شده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه خودکفایی و توانمندسازی مددجویان محدود به ایجاد توانایی و استقلال مادی در آنها نیست، گفت: فقط زمانی خودکفایی خانواده مددجویی اعلام می‌شود، که از جنبه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اعتقادی و ... توانمند شده و  به حد مطلوب رسیده باشد.

انتهای پیام/73005/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول