اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول خبر داد

آغاز توزیع 88 تن برنج در دزفول

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول از آغاز توزیع 88 هزار تن برنج در بازار دزفول خبر داد.

آغاز توزیع 88 تن برنج در دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، کیومرث سعیدی‌نیا ظهر امروز در بازدید از بازار شهرستان دزفول اظهار داشت: توزیع 88 تن برنج در بازار دزفول آغاز شده است و مردم برای خرید برنج می‌توانند به واحدهای صنفی فروشنده اقدام کنند.

وی با اشاره به نحوه توزیع برنج در شهرستان دزفول افزود: در سطح شهرستان دزفول 20 عامل فروش برنج تعیین شده است تا مردم برای خرید برنج به این عاملان مراجعه کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول خاطر نشان کرد: تلاش شده است برنج در بازار دزفول به اندازه نیاز مردم توزیع شود تا مشکلات کمبود برنج که در روزهای گذشته به وجود آمده است کاسته و برطرف شود.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه در روزهای آینده به دلیل نزدیکی به اربعین حسینی و 28 صفر مصرف برج افزایش می‌یابد، خاطر نشان کرد: تلاش کرده‌ایم تا میزان مصرف بازار را مدیریت کنیم و از بروز مشکلات و کمبود برنج جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی همه هیئت‌های عزاداری که برنج نیاز داشتند برنج مورد نیاز خود را دریافت کرده‌اند و از این نظر مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به دلیل استفاده مردم از برنج‌های دانه بلند هندی و مشکلات زیاد در واردات این محصول در روزها و هفته‌های گذشته مشکلاتی برای فروشندگان و خریداران این محصول به وجود آمده است که با وارد کردن برنج و تزریق آن به بازار تاحد زیادی این مشکلات کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/72006/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول