اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم مطرح کرد

اربعین تجلی شجاعت و رشادت انسان‌های بی‌بدیل است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم اربعین را یادآور رشادت‌ها و شجاعت‌های انسان‌های بی‌بدیل تاریخ و تجلی عزت و سربلندی و مقاومت آل الله عنوان کرد.

اربعین تجلی شجاعت و رشادت انسان‌های بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری ضمن گرامیداشت فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: اربعین یعنی چهل روز از بزرگ‌ترین غم عالم گذشتن و چهل روز با کاروان غم و اندوه در مصیبت سید و آقای جوانان اهل بهشت همراهی کردن است.

وی اظهار کرد: اربعین یادآور رشادت و شجاعت‌ انسان‌های بی‌بدیل تاریخ بشر، چهل روز تجلی مقاومت و عزت و سربلندی و چهل روز پافشاری بر ارزش‌های الهی و نفی همه پلیدی‌ها و پلشتی‌ها است.

وی ادامه داد: مردم عاشق و دلداده حسینی در قالب دسته‌های عزاداری و سینه‌زنی، یاد و خاطره مظلومان کربلا را با تمام قامت به بلندای ابدیت پاس می‌دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم اضافه کرد: تصاویر زائران پیاده مضجع شریف امام حسین (ع) از مناطق مختلف جهان اسلام به ویژه از نجف تا کربلا بیان‌کننده عمق عشق به ذریه پیامبر اسلام (ص) و اولاد علی و فاطمه سلام الله علیها است.

حجت‌الاسلام اسکندری تاکید کرد: زیارت پیاده زائران حضور زنده و پویا و بالنده شیعه را با حرارت هر چه تمام‌تر در جهان یخ‌زده استکباری به نمایش می‌گذارد و اقتدار و ظرفیت بی‌بدیل مکتب اهل بیت (ع) را به رخ جهانیان می‌کشد.

وی با بیان اینکه بر همگان فرض است که با برگزاری محافل قرائت زیارت اربعین و مجالس روضه و عزاداری، با اهل بیت(ع) همدردی کنند اظهار کرد: از هیئت‌های مذهبی و مردم فداکار و دوستار حسینی می‌خواهیم که این روز را همچون دیگر ایام عزاداری پاس بدارند و پرچم شرف و بزرگی و سرافرازی را به اهتزاز درآورند و با حضور در محافل و مجالس و مساجد و تکایا و شرکت در برنامه‌های سخنرانی بر شناخت و معرفت خود بیفزائیم و با آگاهی و بیداری نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و بدخواهان نظام اسلامی و کشور و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را مایوس و ناامید کنیم.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول