اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

khamenei.ir منتشر کرد

فیلم کاملی از حضور رهبر انقلاب در منزل حضرت آیت‌الله تهرانی

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پانزدهم دی ماه سال ۸۸ به مناسبت عید غدیرخم در منزل حضرت آیت‌الله مجتبی تهرانی حضور یافتند.

فیلم کاملی از حضور رهبر انقلاب در منزل حضرت آیت‌الله تهرانی

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز بزرگ‌مردی از تبار سالکان الهی در دل خاک آرمید که فقدان او ضایعه‌ای بزرگ برای علما، طلاب و مردم پایتخت است، آیت‌الله مجتبی تهرانی که سال‌ها درس اخلاقش در خیایان ایران بر پا بود، اکنون فقدانش مریدانش را در غم جانکاهی فرو برده است.

آیت‌الله‌ مجتبی تهرانی متولد سال 1316 در تهران و جدّ بزرگوارش شهید کلهر از شهدای مشروطیت بود.

آقا مجتبی از شاگردان خاص امام خمینی(ره) بود و پس از تبعید حضرت امام به عراق،‌ از استاد خود دست نکشید و به نجف اشرف رفت. رفاقت دیرینه‌ای با حاج آقا مصطفی خمینی داشت و اولین کسی بود که در تهران برای شهادت فرزند امام، مراسم ختم برپا کرد.

آیت‌الله تهرانی مثلثی از علم، تقوا و بصیرت بود و جنس جلسات اخلاقش با همه سخنرانی‌ها فرق داشت. غم فراق این استاد برجسته اخلاق حالا حالاها بر شانه پایتخت‌نشینان سنگینی خواهد کرد.

 

 

 

به مناسبت رحلت جانسوز این عالم ربانی فیلمی از حضور حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای در منزل ایشان که در تاریخ 15 دی ماه سال 88 به مناسبت سالروز عید سعید غدیر انجام شده است، توسط سایت khamenei.ir منتشر شد:

 

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول