اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر هندبال

هندبال ثامن الحجج مشهد به دیدار حریف انتهای جدولی می‌رود

خبرگزاری فارس: در مسابقات لیگ برتر هندبال تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) مشهد به دیدار حریف انتهای جدولی خود می‌رود.

هندبال ثامن الحجج مشهد به دیدار حریف انتهای جدولی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در آغاز یازدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر هندبال تیم ثامن الحجج مشهد روز جمعه در سالن شهید بهشتی مشهد به دیدار کاسپین قزوین می‌رود.

این دیدار از ساعت 17 و در حضور علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار و انتظار می‌رود با استقبال طرفداران تیم مشهدی همراه باشد.

دیدار رفت دو تیم در قزوین و در دومین هفته این رقابت‌ها برگزار شد و در نهایت ثامن الحجج مشهد به یک پیروزی پر گل و قاطع دست یافت. همچنین این تیم موفق شد با نتیجه 14 بر 30 به پیروزی برسد.

تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مشهد که برای نخستین بار با این عنوان در لیگ برتر حضور یافته است و سال گذشته با نام مؤسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان در لیگ دسته یک حضور داشت و با کسب مقام دومی به لیگ برتر راه یافت.

مؤسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان پس از انحلال در ابتدای این فصل به ثامن الحجج تغییر نام داد.

تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مشهد هم‌اکنون از 10 مسابقه خود صاحب 9 پیروزی و یک شکست شده و با تفاضل گل 78 با اختلاف یک گل در مکان دوم این رقابت‌ها قرار دارد و فولاد مبارکه سپاهان در رده نخست قرار گرفته است.

تیم کاسپین قزوین نیز از 10 مسابقه خود صاحب یک پیروزی، سه تساوی و شش شکست شده و در رده ما قبل آخر این رقابت‌ها قرار گرفته است.

این تیم در آخرین مسابقه خود در قزوین در حالی که با نتیجه 6 بر 5 از فولاد مبارکه سپاهان عقب بود با اعتراض به داوری از زمین مسابقه بیرون و به حکم کمیته انضباطی با نتیجه 10 بر صفر بازنده اعلام شد.

علیرضا حبیبی سرمربی تیم ثامن الحجج(ع) مشهد در سخنان کوتاهی مهم‌ترین مشکل تیم خود را تعداد زیاد مصدومان اعلام و اظهار امیدواری کرد با توجه به تعطیلات پیش رو این بازیکنان به ترکیب تیم خود برگردند.

انتهای پیام/70002/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول