اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نشر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

شهدا برای ما عشق به ولایت را به ارمغان گذاشتند

خبرگزاری فارس: مسئول نشر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امنیت و آرامش کنونی در ایران را مدیون رشادت شهدایی همچون خلعتبری دانست و گفت: آنچه شهدا برای ما به ارمغان گذاشتند عشق به ولایت بود.

شهدا برای ما عشق به ولایت را به ارمغان گذاشتند

امیر نیک بخش حبیبی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر، به مناسبت سومین یادواره امیر سرلشگر خلبان شهید حسین خلعتبری گفت: آنچه شهدا برای ایران و ایرانی انجام دادند آنقدر بزرگ است که هزاران سال زمان برای بازگویی تک تک رشادت‌هایشان لازم است.

وی افزود: وظیفه داریم نسل‌های بعد جنگ را با رشادت‌های این قهرمانان آشنا کنیم و برای این امر تمام توان خود را خواهیم گذاشت.

مسئول نشر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: اگر رشادت‌های افرادی همچون شهید خلعتبری نبود، هم‌اکنون این امنیت و آرامش را در مملکت نداشتیم.

حبیبی اظهار داشت: شهدا برای همیشه در تاریخ جاودانه شدند و خانواده‌های صبور و شکیبای این گلگون‌کفنان نور چشم همه مردم ایران هستند.

این مسئول بیان کرد: دشمن همیشه و هر لحظه به دنبال به شهادت رساندن و یا به اسارت گرفتن این قهرمانان بود تا جلوی موفقیت و عزت ایران را بگیرد.

وی در ادامه گفت: آنچه شهدا برای ما به ارمغان گذاشتند عشق به ولایت بوده و ما پاسدار خون آنها تا ابد هستیم و خواهیم بود.

انتهای پیام/86024/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول