اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر:

تجلیل از پیشکسوتان مداحی از بهترین فعالیت‌های حوزه هنری است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: تجلیل از مداحان پیشکسوت در استان بوشهر یکی از بهترین برنامه‌های حوزه هنری است.

تجلیل از پیشکسوتان مداحی از بهترین فعالیت‌های حوزه هنری است

سیدحسین سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به برگزاری همایش نجواگران عشق اظهار داشت: این یکی از بهترین همایش‌هایی بود که حوزه هنری در بوشهر برگزار کرد و مورد استقبال علاقه‌مندان هم قرار گرفت.

وی افزود: حوزه هنری استان بوشهر ششمین همایش نجواگران عشق با تجلیل از دو مداح اهل بیت(ع) ماندنی فرید از دیلم و اسماعیل ایراندوست از بوشهر برگزار کرد که موجب خوشحالی اهالی هنر مذهبی در استان شد.

وی تجلیل از پیشکسوتان عرصه مداحی اهل بیت(ع) را از بهترین و زیباترین فعالیت‌های حوزه هنری ذکر کرد و افزود: حوزه هنری به خود می‌بالد هر ساله این مراسم را با شکوهتر از قبل برگزار می‌کند.

رئیس حوزه هنری بوشهر اظهار داشت: از دیگر بخش‌های این مراسم، سخنان گراشی از مداحان بوشهری و اجرای موسیقی مذهبی توسط مداح جوان محمدی باغملایی و اجرای گروه کرال حوزه هنری بوشهر به سرپرستی غلامرضا احمدی بود.

سیدزاده در ارتباط با دیگر برنامه‌های این همایش خاطرنشان کرد: شعر خوانی، برگزاری مراسم سنج و دمام و نمایش میدانی غمنامه تولید شده در واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری و به کارگردانی علی دریانورد از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول