اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی عسلویه خبر داد

استقرار فرمانداری عسلویه در دهه فجر / انتزاع عسلویه منتفی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی عسلویه از استقرار فرمانداری عسلویه در دهه فجر خبر داد و گفت: با تبدیل شدن عسلویه شهرستان، عملا انتزاع عسلویه منتفی است.

استقرار فرمانداری عسلویه در دهه فجر / انتزاع عسلویه منتفی است

حسن علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه با اشاره به تصویب شهرستان شدن عسلویه اظهار داشت: با تلاش دسته‌جمعی و با پیگیری‌های مستمر انجام شدهT مردم عسلویه به آرزوی دیرینه خود رسیدند و هیئت دولت شهرستان شدن عسلویه را تصویب کرد.

وی افزود: تبدیل شدن عسلویه به شهرستان، تاثیر به‌سزایی در رشد و توسعه این منطقه دارد و بدون تردید شاهد تحولی اساسی در عسلویه خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی عسلویه خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات جداگانه و استقرار ادارات و نهادهای دولتی در عسلویه و رفاه و آسایش مردم از امتیازات مهم استقرار فرمانداری در عسلویه است.

علیزاده با اشاره به مباحثی که در مورد انتزاع عسلویه مطرح است گفت: با استقرار فرمانداری در عسلویه مسئله انتزاع عسلویه و الحاق به فارس کاملا منتفی می‌شود.

استقرار فرمانداری عسلویه به نفع مجموعه استان بوشهر

وی در توضیح بیشتر این مطلب اذعان داشت: یک روستا یا یک بخش یا یک دهستان را راحت‌تر می‌توان جدا کرد؛ ولی زمانی که عسلویه به شهرستان تبدیل شود و جزیی از شهرستان‌های استان بوشهر باشد؛ هیچ کس نمی‌تواند آن را از استان بگیرد و در واقع استقرار فرمانداری در عسلویه به نفع مجموعه استان بوشهر است.

رئیس شورای اسلامی عسلویه بیان کرد: از لحظه اعلام شهرستان شدن عسلویه تاکنون موجی از خوشحالی در مردم ایجاد شده و امیدوار هستیم با همت مسئولان استان مقدمات استقرار فرمانداری در کمترین زمان ممکن فراهم شود.

علیزاده از استقرار فرمانداری عسلویه در دهه فجر امسال خبر داد و یادآور شد: طبق اطلاعاتی که داریم موضوع شهرستان شدن عسلویه فردا به استانداری بوشهر ابلاغ می‌شود و با مذاکراتی که انجام داده‌ایم و پیگیری صورت گرفته به فضل خدا تا دهه فجر مقدمات کار را فراهم می‌کنیم و با حضور مسئولان و مردم شاهد استقرار فرمانداری خواهیم بود.

وی گفت: مقدمات کار برای تعیین مکان استقرار فرمانداری توسط شورای اسلامی و سایر دلسوزان منطقه انجام شده و ان‌شاءالله به زودی شاهد تحقق آرزوی دیرینه مردم عسلویه خواهیم بود.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول