اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای گروه ایلیا

نمایش میدانی یوسف در گلزار شهدای بوشهر اجرا شد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: نمایش میدانی یوسف کاری از هنرمندان گروه تئاتر ایلیا و انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در گلزار شهدای بوشهر اجرا شد.

نمایش میدانی یوسف در گلزار شهدای بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد مظفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایش به مناسبت سالگرد عملیات کربلای چهار و گرامیداشت اربعین حسینی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در عملیات کربلای چهار بسیاری از جوانان غیور بوشهر به شهادت رسیدند، افزود: نمایش میدانی یوسف که کاری در حوزه دفاع مقدس بوده و شرحی بر رزمندگان شرکت کننده در عملیات کربلای چهار است در میان انبوه جمعیت مردمی به اجرا درآمد.

مظفری تصریح کرد: این نمایش که با همکاری هیئت فاطمیون بوشهر و در کنار گلزار شهدا و شهدای گمنام به نمایش درآمد با استقبال بی‎سابقه مردم و به ویژه خانواده‎ها و مادران شهدا مواجه شد.

نویسنده و کارگردان نمایش یوسف یادآور شد: نمایش یوسف داستان پدر و مادر شهیدی است که قصد دارند برای پیدا کردن اثری از بدن فرزندشان همراه با گروه تفحص به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: این نمایش پیش از این در نقاط مختلف استان و به ویژه در دانشگاه‎های استان به اجرای عمومی درآمده است.

گفتنی است نمایش خیابانی یوسف با حمایت انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر تولید شده است.

این نمایش را محمد مظفری نوشته و کارگردانی کرده است و هنرمندان تئاتر استان مثل فرانک بلورزاده، مرتضی قائدپوری، رضا زیتونی، میثم بشکوه، اسماعیل احمدی، احمد شیخ ذاکر و ... نیز بازیگران و عوامل این نمایش هستند.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول